گزارش تمرین تیم امید، چهره های نامی فوتبالی شاگردان استیلی را بدرقه کردند، مصدومیت جزئی 2 بازیکن

به گزارش مجله سرگرمی، آخرین تمرین تیم فوتبال امید کشورمان پیش از سفر به تایلند امروز با حضور جمعی از پیشکسوتان فوتبال برگزار گردید.

گزارش تمرین تیم امید، چهره های نامی فوتبالی شاگردان استیلی را بدرقه کردند، مصدومیت جزئی 2 بازیکن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، آخرین تمرین تیم فوتبال امید کشورمان قبل از اعزام به تایلند برای حضور در مسابقات انتخابی 2020 توکیو امروز (چهارشنبه) با حضور جمعی از اهالی فوتبال از ساعت 11 در کمپ تیم های ملی فوتبال برگزار گردید.

با دعوت حمید استیلی امروز جمعی از پیشکستوتان و اهالی فوتبال همانند احمدرضا عابدزاده، کریم باقری، علیرضا منصوریان، کاظم اولیایی، داریوش مصطفوی، محمدرضا زادمهر، حسن روشن، حبیب کاشانی، مهدی تارتار، وریا غفوری، محمد مایلی کهن و دیگر پیشکسوتان در آخرین تمرین تیم امید حاضر شدند تا با روحیه بالایی بازیکنان تیم امید را به مسابقات انتخابی المپیک 2020 بدرقه نمایند.

قبل از شروع تمرین استیلی به نمایندگی از کادرفنی به میان پیشکسوتان آمد و از آنها بابت حضورشان در تمرین تشکر کرد.

تمرین با صحبت های استیلی برای بازیکنان شروع شد و سپس بازیکنان زیر نظر امیرحسین پیروانی و رضا شاهردوی بدن های خود را گرم کردند و در ادامه در نیمه زمین به فوتبال هدفمند پرداختند و سپس کارهای تاکتیکی در سه گروه زیرنظر استیلی دنبال شد و بعد از آن بازیکنان به تمرین گلزنی روی آوردند. تمرین با گذشت یک ساعت و سی دقیقه به سرانجام رسید و بازیکنان بدن های خود را سرد کردند.

تمرین امروز حال و هوای خاصی داشت و با حضور بازیکنان منتخب 98 جام جهانی فرانسه فضایی شاد حاکم و بازار خوش وبش داغ بود.

با حضور اللهیار صیادمنش، لژیونر ایرانی شاغل در ترکیه لیست تیم امید کامل شد و تمرین با حضور 23 بازیکن پیگیری شد.

در حاشیه تمرین امروز کاظم اولیایی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال دقایقی با وریا غفوری، کاپیتان آبی پوشان درباره آخرین شرایط استراماچونی در استقلال صحبت کرد. از لحن صحبت های آنها معلوم بود که شرایط خوبی را برای استقلال متصور نیستند.

در جریان تمرین امروز تیم امید، محمد محبی و امیرحسین حسین زاده، دو بازیکن امید دچار مصدومیت جزئی شدند که با مداوای کادر پزشکی به تمرینات گروهی برگشتند.

پس از سرانجام تمرین تیم امید بازیکنان به همراه پیشکسوتان و اهالی فوتبال وسط زمین عکس تیمی و یادگاری انداختند.

اعضای تیم فوتبال امید پس از سرانجام تمرین امروز ناهار را در کنار چهره های فوتبالی صرف کردند و سپس بلافاصله هتل آموزشگاه را به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) ترک کردند تا راهی تایلند شوند.

تیم امید کشورمان در گروه دوم مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو با تیم های ازبکستان، کره جنوبی و چین همگروه است و در نخستین ملاقات در روز پنجشنبه 19 دی به مصاف ازبکستان خواهد رفت.

powersetshop.ir: وبلاگ پاورست: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی و کاربردی

taverna.ir: تاورنا: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 68792

به "گزارش تمرین تیم امید، چهره های نامی فوتبالی شاگردان استیلی را بدرقه کردند، مصدومیت جزئی 2 بازیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش تمرین تیم امید، چهره های نامی فوتبالی شاگردان استیلی را بدرقه کردند، مصدومیت جزئی 2 بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید