فوتبال

با استادیوم نیوکمپ (Camp Nou)، آشنا شوید

شما فوتبالی هستید؟ البته در این زمینه فرقی نمی کند که باشید یا نه زیرا هر کسی در زندگیش برای چند بار هم که شده نام استادیوم نیوکمپ و باشگاه بارسلونا را شنیده است! این استادیوم و تیم ورزشی بسیار مشهور و مطرحش را می توان به عنوان قلب تپنده و مرکز اصلی شور...

12 اسفند 1402

رونالدو باز هم مغلوب یک پرسپولیسی شد

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر شکست خورد تا سه امتیاز بازی خانگی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی را به حریف عربستانی هدیه کند.

29 شهریور 1402

راه های عجیب مردم کشور های مختلف برای رسیدن به شادی

مردم کشور های مختلف جهان تعاریف بسیار مختلفی از مفهوم شادی دارند. علاوه بر آن، حتی ممکن است برای کشور های مختلف شادی چیز های کاملاً متضادی باشد.

26 شهریور 1402

الکترونیک آرتز فروش بازی های فیفا سال های پیش را متوقف و بازی ها را حذف کرد

در آستانه عرضه جدیدترین بازی فوتبالی شرکت الکترونیک آرتز که سال جاری قرار است با نام متفاوت EA Sports FC 24 عرضه گردد، این شرکت تمامی بازی های قبلی فیفا (FIFA) را از فروشگاه های دیجیتال استیم، ایکس باکس و پلی استیشن حذف نموده است.

15 تیر 1402

چرا کمپانی برادران وارنر دست از تقلید فیلم های دیزنی برنمی دارد؟

فلش (The Flash) ناپیروز بود. آدم سیاه (Black Adam) هم چندان پیروز نبود. و آیا اصلاً کسی شزم: خشم خدایان (Shazam: Fury of the Gods) را به یاد دارد؟ استودیو دی سی به چیزی بیش از یک قهرمان احتیاج دارد، به یک استراتژی تازه احتیاج دارد؛ چیزی متفاوت از حتی طرح فراوری بازراه اندازی...

12 تیر 1402

جملات خاص و شگفت انگیز زلاتان ایبراهیموویچ شوخ و مغرور، من فِراری هستم؛ گواردیولا باید فیات می خرید!، جام جهانی بدون من تماشایی نیست

زلاتان : وقتی من را می خرید، فراری می خرید. اگر با فراری رانندگی می کنید، بنزین درجه یک را در باک می ریزید، در بزرگراه می رانید و پا را روی گاز فشار می دهید. گواردیولا با گازوئیل پر شده و در حومه شهر می چرخد. او باید یک فیات می خرید.

19 خرداد 1402

زمین جنگ یا فینال فوتبال، حضور آمبولانس و نیروهای ویژه اسب سوار در ورزشگاه آزادی

مرکز اورژانس استان تهران نیرو های زیادی را برای دربی مرکز به استادیوم آزادی اعزام نموده است.

14 خرداد 1402

امیر عابدزاده به ایران می آید، اما نه پرسپولیس!

در هفته چهلم لیگ دسته اول اسپانیا، پونفرادینا به مصاف هوئسکا رفت و به تساوی یک بر یک رسید تا با 40 امتیاز در رده بیستم جدول 22 تیمه قرار گیرد و به دسته پایین تر سقوط کند.

26 اردیبهشت 1402

داوری که شاید سپاهان را صدرنشین لیگ برتر کند

پرسپولیس این فصل با قضاوت موعود بنیادی فر 5 امتیاز حساس را از دست داده است.

16 اردیبهشت 1402

روزه داری طارمی و اوج آمادگی در 30 سالگی

طارق السِکتیوی هافبک سابق تیم ملی مراکش و عضو باشگاه پورتو به تمجید از مهدی طارمی ستاره تیم ایران و پورتو پرداخت و او را بازیکنی مفید دانست.

10 اردیبهشت 1402
تعداد: (27017)