هدف ما کسب دو سهمیه باقی مانده المپیک در مراکش است

به گزارش مجله سرگرمی، سمانه خوشقدم سرمربی تیم ملی کاراته بانوان با اشاره به شرایط کسب سهمیه این تیم برای المپیک توکیو به خبرنگاران، گفت: با توجه به اینکه رقابتهای مراکش تنها مسابقات باقی مانده برای کسب سهمیه به وسیله سیستم رنکینگ است، واقعاً کار سخت و دشواری پیش رو داریم و قطعاً همه کاراته کاهای مدعی با بهترین کیفیت خود پای به مسابقات خواهند گذاشت. البته که رزیتا علیپور و سارا بهمنیار هم انگیزه بالایی دارند و انشاءالله با انجام تمرینات هدفمند با بهترین شرایط در این مسابقات شرکت کنیم. ضمن اینکه باید تاکید کنم نتایج مسابقات قهرمانی اروپا و یا لغو احتمالی این مسابقات در مواردی که بالا ذکر کردم تأثیر گذار است.

هدف ما کسب دو سهمیه باقی مانده المپیک در مراکش است

وی در مورد شرایط سارا بهمنیار توضیح داد: این کاراته کا نفر دوم رنکینگ المپیکی است و در مسابقات مراکش کوشش ما حفظ صندلی فعلی او است تا از همین سیستم رنکینگ سهمیه المپیک خود را قطعی کند. اختلاف سارا با نفر بعدی یعنی کاراته کای اتریشی 450 امتیاز است که با حفظ همین فاصله به هدف خود خواهیم رسید.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در مورد شرایط رزیتا علیپور یادآور شد: علیپور مکان ششم جدول رنکینگ المپیکی را در اختیار دارد. در وزن 61- کیلوگرم چهار نفر از سیستم رنکینگ کسب سهمیه می نمایند. رزیتا با نماینده کانادا که نفر پنجم است 30 امتیاز و با نفر چهارم یعنی نماینده صربستان 375 امتیاز فاصله دارد. علیپور کاراته کای توانمندی است که ان شاءالله در مسابقات مراکش این دو رقیب را پشت سر خواهد گذاشت و با رسیدن به جمع چهار کاراته کای برتر راهی توکیو خواهد شد

خوشقدم با اشاره به شرایط بانوی المپیکی کاراته گفت: عباسعلی بعد از جراحی دوم و بازگشت به تهران شرایط خوبی را دارد و می تواند تمرینات خود را آغاز کند و با توجه به اینکه سهمیه خود را قطعی نموده با فراغ بال کارهای آماده سازی را دنبال خواهد نمود.

وی اضافه کرد: در مدت زمانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط برگزاری اردوهای تیم ملی نبود، با اعضای تیم ملی در ارتباط بودم و روی تمرینات انفرادی آنها نظارت داشتم. در همین رابطه با هماهنگی فدراسیون و اداره کل استان ها و با هدف پیشگیری ملی پوشان از ابتلا به کرونا سالن تمرین کاراته و بدنسازی در اختیار ملی پوشان نهاده شد. ضمن اینکه با مربیان کاراته کاها نیز در اجرای برنامه های کادر فنی هماهنگ بودیم.

سرمربی تیم ملی بانوان ادامه داد: با وجود شرایط سخت کرونا. خدا را شکر کاراته کاها فعال بودند و با ارتباط خوبی که بین کادر فنی، کاراته کا ها و مربیان باشگاهی وجود داشت تمرینات خود را پیگیری کردند. ولی چیزی که اهمیت دارد یک اردوی منسجم است و ان شاءالله از فردا پس از انجام تست کرونا وارد اردو خواهیم شد.

خوشقدم در مورد برنامه های مرحله نخست تمرینات اردویی هم گفت: در این مرحله از اردو تمرینات بیشتر بر پایه فنی کاراته برنامه ریزی شده که در کنار آن کارهای بدنسازی از جمله وزنه و برنامه های هوازی طراحی شده است. البته برای زمان استراحت اردویی نیز جلسات بررسی فنی خواهیم داشت و در چند جلسه هم مشاور روانشناس خواهیم داشت.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 122928

به "هدف ما کسب دو سهمیه باقی مانده المپیک در مراکش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف ما کسب دو سهمیه باقی مانده المپیک در مراکش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید