لیگ NBA، پیروزی لیکرز در دالاس، راکتس از سد ناگتس گذشت

به گزارش مجله سرگرمی، تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز در غیاب فوق ستاره خود و با درخشش بازیکنان جوان این تیم مقابل دالاس موریکس به پیروزی رسید.

لیگ NBA، پیروزی لیکرز در دالاس، راکتس از سد ناگتس گذشت

به گزارش خبرنگاران، در دیدارهای صبح امروز (سه شنبه) لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا، تیم لس آنجلس لیکرز با اختلاف 10 امتیاز مقابل میزبان خود دالاس موریکس در سالن امریکن ایرلاینز به پیروزی رسید. برندون اینگرام در این بازی 29 و لونزو بال 21 امتیاز در غیاب لبران جیمز برای لیکرز کسب کردند.

لوک والتون، سرمربی لیکرز پس از شکست در بازی قبلی مقابل مینه سوتا از اینگرام و بال خواسته بود تا در غیاب لبران جیمز و راجون روندو با قدرت و جدیت بیشتری بازی نمایند؛ آنها ظرفیت ارائه بازی های بهتری را دارند. به همین خاطر از آنها خواستم تا با انرژی بیشتری بازی نمایند.

در بازی دیگری که در سالن تویوتا سنتر شهر هیوستون برگزار گردید، تیم میزبان با 32 امتیاز و 14 پاس گل جیمز هاردن مقابل دنور ناگتس به پیروزی رسید و دوازدهمین شکست این تیم را رقم زد.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به توضیح زیر است:

سان آنتونیو 119 - دیترویت 107 بروکلین 95 - بوستون 116 ممفیس 95 - نیواورلینز 114 دنور 113 - هیوستون 125 یوتا 102 - میلواکی 114لس آنجلس لیکرز 107 - دالاس 97 نیویورک 101 - پورتلند 111 اورلاندو 95 - ساکرامنتو 111

در انتها بازی های امروز، میلواکی باکس با 28 پیروزی و 11 شکست در صدر کنفرانس شرق و دنور ناگتس نیز با 26 پیروزی و 12 شکست در صدر کنفرانس غرب قرار دارند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9818

به "لیگ NBA، پیروزی لیکرز در دالاس، راکتس از سد ناگتس گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ NBA، پیروزی لیکرز در دالاس، راکتس از سد ناگتس گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید