لندن و برکسل امروز درباره برگزیت تصمیم گیری خواهند کرد

به گزارش مجله سرگرمی، پس از یک هفته تنش و بن بست، انگلیس و اتحادیه اروپا امروز طی نشستی قرار است درباره توافق برگزیت تصمیم گیری نمایند.

لندن و برکسل امروز درباره برگزیت تصمیم گیری خواهند کرد

به نقل از رویترز، لندن و بروکسل، امروز پس از یک هفته تنش و بن بست که به دنبال تصمیم پرهیاهو و بدون توافق خروج انگلیس از مدار اتحادیه اروپا، در خصوص برگزیت تصمیم گیری خواهند کرد.

مذاکره نمایندگان باید تا عصر امروز در خصوص برطرف بن بست در توافقنامه هایی که انگلیس دسترسی به بازار واحد اتحادیه اروپا را با تعرفه صفر تضمین می نماید، تصمیم بگیرند، و در صورت خاتمه مهلت مقرر مصاحبه ها ادامه خواهد داشت.

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس و اورزولا فن در لاین، رئیس کمیسیون اجرایی اتحادیه اروپا، طی یک ویدئو کنفرانس، اعلام کردند معامله بدون ممانعت اکنون محتمل ترین نتیجه است.

مذاکره نمایندگان روز شنبه در بروکسل ملاقات داشتند و به گفته یک منبع دولتی در انگلیس، این مذاکرات شبانه ادامه خواهد داشت، اما بسیار سخت بوده و در شرایط موجود، پیشنهاد از طرف اتحادیه اروپا همچنان غیرقابل قبول است.

انتظار می رود جانسون و فون در کنفرانس مجازی امروز تصمیم خواهند گرفت که آیا مذاکرات را کنار بگذارند یا کوشش خود را برای رسیدن به توافق ادامه دهند.

انگلیس در ماه ژانویه از اتحادیه اروپا خارج شد، اما تا 31 دسامبر به عنوان یک عضو غیررسمی باقی می ماند.

دو طرف در کوششند تا در خصوص حقوق ماهیگیری در آب های انگلیس به توافق برسند و اتحادیه اروپا خواهان این است که انگلیس در صورت نقض قوانین اتحادیه اروپا، برای حفظ رقابت عادلانه، عواقب آن را بپذیرد.

برگزیت بدون معامله تجاری به اقتصاد اروپا آسیب می رسان و باعث ایجاد تنش در بازار های اقتصادی می گردد. مرز ها را به هم زده و در سراسر اروپا و فراتر از آن هرج و مرج می افکند.

وزارت دفاع انگلیس گفت چهار کشتی گشت سلطنتی نیروی دریایی در تاریخ یکم ژانویه آماده هستند تا در صورت عدم توافق، از آب های ماهیگیری انگلیس محافظت نمایند.

در این سناریو نگرانی هایی درباره درگیری احتاقتصادی بین کشتی های صیادی انگلیس و خارجی وجود دارد، زیرا قوانین موجود که قایق های اتحادیه اروپا را به آب های انگلیس دسترسی می دهد منقضی می گردد. ، باشگاه خبرنگاران

armeniaro.ir: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان

anasi.ir: آناسی | مجله خانه و خانواده، راهنمای سبک زندگی و آشپزی

azatweb.ir: مجله آزات وب | مجله آموزشی توسعه اسکریپت های تحت وب

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 125304

به "لندن و برکسل امروز درباره برگزیت تصمیم گیری خواهند کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لندن و برکسل امروز درباره برگزیت تصمیم گیری خواهند کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید