فوتبال دنیا، بوفون مقابل لیورپول به میدان می رود

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن قصد دارد برای بازی حساس شاگردانش در لیگ قهرمانان اروپا به سنگربان ایتالیایی کهنه کار خود اعتماد کند. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، بوفون مقابل لیورپول به میدان می رود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اکیپ فرانسه، جان لوئیجی بوفون، سنگربان تیم فوتبال پاری سن ژرمن، در بازی های هفته آینده این تیم در لوشامپیونه و لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب اصلی PSG قرار خواهد گرفت.

بوفون در این فصل با توجه به سیستم چرخشی توخل برای استفاده از دروازه بان های تیمش، گاهی در ترکیب اصلی نهاده شده اما در اکثر اوقات نیمکت نشین آلفونسه آرئولا بوده است. او به خاطر محرومیت سه جلسه ای فصل گذشته اش (به خاطر پرخاش به داور بازی برگشت یوونتوس و رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا) سه بازی اروپایی نخست PSG در این فصل را از دست داد اما در بازی اخیر تیمش مقابل ناپولی در ایتالیا در ترکیب اصلی نهاده شد و عملکردش آنقدر خوب بوده که توخل تصمیم گرفته باز هم از این بازیکن 40 ساله استفاده کند. فوتبال دنیا| حرکت جالب بوفون بعد از دریافت گل قیچی برگردان از رونالدو + فیلم

پاریسی ها فردا شب (شنبه) در لوشامپیونه مقابل تولوز به میدان و 4 روز بعد از آن هم در دیداری حساس و سرنوشت ساز به مصاف لیورپول می روند.

قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه در حال حاضر در جدول گروه سوم لیگ قهرمانان اروپا با یک امتیاز کمتر از لیورپول ناپولی در رده سوم است و برای امیدوار ماندن به صعود نباید در این بازی شکست بخورد هرچند تساوی در این بازی هم کارش را بسیار سخت خواهد نمود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6936

به "فوتبال دنیا، بوفون مقابل لیورپول به میدان می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، بوفون مقابل لیورپول به میدان می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید