حذف یک بازیکن از ترکیب تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات آسیایی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، پیش از این ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در مسابقات مختلف آسیایی و جهانی با چهار بازیکن انتخابی و یک بازیکن انتصابی نهایی می شد.

حذف یک بازیکن از ترکیب تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات آسیایی

برای رویدادهای پیش رو که مسابقات قهرمانی آسیا یکی از آنها است اما نه تنها حق انتصاب بازیکن از سرمربی تیم ملی گرفته شده، بلکه محتمل است یکی از بازیکنان انتخابی هم از ترکیب تیم اعزامی کنار گذاشته گردد.

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در مصاحبه با خبرنگاران با تایید این مطلب گفت: طبق تصمیم فدراسیون من دیگر حقی برای معین بازیکن انتصابی ندارم اما در کل احتمال اینکه بازیکنی کنار گذاشته گردد به مراتب بیشتر از اضافه شدن بازیکن جدید است.

وی توضیح داد: دلیل این موضوع بی ارتباط با شرایط اقتصادی کشور که تاثیر منفی خود را در همه زمینه ها از جمله ورزش هم گذاشته، نیست. بنابراین احتمال اینکه به خاطر شرایط اقتصادی به جای چهار بازیکن، حداکثر با سه بازیکن در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شویم، زیاد است.

به گفته سرمربی تیم ملی تنیس روی میز و در صورت قطعی شدن این تصمیم، نتایج رقابت های اخیر انتخابی تیم ملی ملاک عمل برای حذف یک بازیکن خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا شهریورماه به میزبانی اندونزی و در بخش های انفرادی، دوبل و تیمی برگزار می گردد. دیدارهای بخش تیمی هم با حضور سه بازیکن در ترکیب هر یک از تیم های شرکت کننده پیگیری می گردد.

نوشاد عالمیان و نیما عالمیان همراه با امیرحسین هدایی و امین احمدیان نفراتی هستند که در جریان چهار روز رقابت میان شرکت کنندگان در مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز، سهمیه حضور در ترکیب این تیم را به دست آوردند.

powersetshop.ir: وبلاگ پاورست: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی و کاربردی

taverna.ir: تاورنا: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28669

به "حذف یک بازیکن از ترکیب تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف یک بازیکن از ترکیب تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید