ایران قهرمان تیمی کشتی فرنگی کارگران دنیا شد

به گزارش مجله سرگرمی، تیم کشتی فرنگی ایران قهرمان تیمی ششمین دوره بازی های جهانی کارگران در اسپانیا شد.

ایران قهرمان تیمی کشتی فرنگی کارگران دنیا شد

رقابت های بخش تیمی کشتی فرنگی بازی های دنیای کارگران از ساعت 10 امروز به وقت محلی در سالن پابیلو فیرال شهر تورتوسا اسپانیا شروع شد و نمایندگان ایران پیروز شدند هر سه حریف خود استونی، اتریش و فنلاند را قدرتمندانه شکست دهند و بر سکوی قهرمانی بایستند.

ملی پوشان کشتی فرنگی برابر سه حریف اروپایی خود با نتیجه مشابه هفت بر 2 پیروز شدند.

در مراسم اهدا مدال جواد رمضی رییس فدراسیون کارگری و صادقی فر معاون وزیر کار نیز حضور داشت.

تیم ایران با ترکیب یونس عیسی بیگلو (60 کیلوگرم)، محمود سلیمی راد (63 کیلوگرم)، سید مهدی پورحسینی (67 کیلوگرم)، جواد صابری (72 کیلوگرم)، محمد جعفر توسلی (77 کیلوگرم)، مهرداد بهرامی (82 کیلوگرم)، مجید دهقان (87 کیلوگرم)، حسین شکری (97 کیلوگرم) و امید حاجی تبار (130 کیلوگرم) و با سرمربیگری مجید دهگان و سرپرستی حسن حمیدی در این پیکارها حضور دارند.

تیم کشتی فرنگی کارگران روز گذشته و در مسابقات بخش انفرادی نیز پیروز به کسب 7 طلا و یک برنز شدند. ششمین دوره بازی های دنیای ورزش کارگری و آماتوری از 11 تیرماه در شهر تورتوسای اسپانیا شروع شد و 3000 ورزشکار از 42 کشور دنیا به مدت 6 روز با یکدیگر به رقابت می پردازند.

کاروان ورزشی ایران با 140 ورزشکار در 9 رشته و در قالب 16 تیم در این بازی ها حضور دارند که در این کاروان 11 تیم از مردان و پنج تیم از زنان حضور دارد و تیم جودوی زنان و شنای مردان برای نخستین مرتبه به این مسابقات اعزام شده اند.

تیم زنان در رشته های دوومیدانی، جودو، تنیس روی میز، پتانک و مردان نیز در رشته های دوومیدانی، جودو، تنیس روی میز، پتانک در دو تیم، کاراته، والیبال ساحلی در دو تیم، کشتی ساحلی و کشتی فرنگی و شنا حضور دارند.

ایران پیش از این و در 5 دوره گذشته تنها در سال های 2015 در لیلیانو ایتالیا و 2017 در ریگا لتونی در این مسابقات حضور یافت و این سومین دوره حضور کاروان کشورمان در بازی های دنیای کارگری است. در سال 2015 برای اولین بار کاروان ایران در مسابقات دنیای لیلیانوی ایتالیا حاضر شد که 21 مدال طلا، پنج نقره و 6 برنز به دست آورد تا بین 32 کشور به مقام نهم برسد. ایران در مسابقات 2017 در ریگای لتونی و دومین حضورش 35 مدال طلا، 15 مدال نقره و 13 مدال برنز کسب کردند.

canadaro.ir: تور کانادا: مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا، ویزای کانادا

indiaro.ir: تور هند ارزان قیمت indiaro | تور بمبئی، گوا، آگرا، جیپور، تور مثلث طلایی، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30584

به "ایران قهرمان تیمی کشتی فرنگی کارگران دنیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران قهرمان تیمی کشتی فرنگی کارگران دنیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید