آمریکا دو پیمانکار اروپایی را به تحریم تهدید کرد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، روزنامه آلمانی هندلسبلت گزارش داد که واشنگتن احتمالا دو شرکت پیمانکار اروپایی را که مشغول لوله گذاری خط لوله نورداستریم 2 هستند، تحریم خواهد نمود.

آمریکا دو پیمانکار اروپایی را به تحریم تهدید کرد

منابعی در دولت فدرال آلمان به هندلسبلت خبر دادند که کاخ سفید در گام اول شرکت های فوق تخصصی ای را که از طرف شرکت مجری، نورداستریم 2 ای جی، مشغول لوله گذاری خط لوله نورداستریم هستند، را تحریم خواهد نمود. این دو شرکت، گروه سوئیسی آل سیز و شرکت ایتالیایی سایپم، می باشند.

این درحالیست که منابع صنعتی، تحریم های ضد شرکت ایتالیایی را بی هدف تلقی می نمایند، چراکه این شرکت بخش مربوط به خود را در این پروژه، تکمیل نموده است.

ریچارد گرنل، سفیر آمریکا در آلمان و متحد نزدیک ترامپ، به روزنامه هندلسبلت گفت: شرکت هایی که در ساخت این خط لوله شرکت می نمایند همیشه در معرض خطر قرار دارند، چراکه همیشه ممکن است تحریم شوند. او همچنین معتقد است که تحریم های قریب الوقوع باعث خواهند شد که همه این شرکت ها به خواست خود از پروژه خارج شوند.

ترامپ بارها اجرای پروژه نورداستریم 2 را خطری برای امنیت انرژی اروپا قلمداد نموده است و از کشورهای اروپایی ای که از این پروژه حمایت می نمایند خواسته است آن را کنار بگذارند و رو به خرید گاز مایع طبیعی (ال ان جی) آمریکا بیاورند.

کمیسیون اروپا اعلام نموده است که از این پروژه حمایتی نمی کند اما آن را ممنوع هم نخواهد نمود.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10027

به "آمریکا دو پیمانکار اروپایی را به تحریم تهدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا دو پیمانکار اروپایی را به تحریم تهدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید