سعید حسین پور عامل پنهان تغییرات مثبت برانکو

به گزارش مجله سرگرمی، پرسپولیس از آغاز نیمه دوم بازی برتری نسبت به پیکان ارائه داد و در مجموع استحقاق رسیدن به پیروزی را داشت اما آنچه باعث شد نتیجه را در دو دقیقه طوفانی تغییر دهد، تغییرات مثبت برانکو در ترکیب بود.

سعید حسین پور عامل پنهان تغییرات مثبت برانکو

به گزارش خبرنگاران ، پرسپولیس از آغاز نیمه دوم بازی برتری نسبت به پیکان ارائه داد و در مجموع استحقاق رسیدن به پیروزی را داشت اما آنچه باعث شد نتیجه را در دو دقیقه طوفانی تغییر دهد، تغییرات مثبت برانکو در ترکیب بود.

پروفسور بعد از ناکارآمدی تیمش در فاز حمله ترجیح داد ربیع خواه با بجای نعمتی در دفاع راست به بازی بگیرد و با آوردن نعمتی به خط هافبک دوباره شکل لوزی به تیم بدهد. در این تغییرات، کامیابی نیا همان کاری را کرد که نوراللهی در بازی های قبلی انجام می داد و نعمتی نقش رسن را به عهده گرفت که این تغییرات در پی به بازی رفتن سعید حسین پور رخ داد.

او که این بار زمان مناسبی برای بازی کردن پیدا نموده بود، در نقش هافبک دفاعی به میدان رفت تا کمال و سیامک به دروازه حریف نزدیک تر شوند. حسین پور در آن شرایط سخت و تحت فشار اشتباهاتی هم مرتکب شد اما کم کم اعتماد به نفس پیدا کرد و نمایش قابل قبولی ارائه داد.

2 - 160

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6776

به "سعید حسین پور عامل پنهان تغییرات مثبت برانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید حسین پور عامل پنهان تغییرات مثبت برانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید