یگان ویژه در مقابل اعتراضات و تجمعات غیرقانونی می ایستد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون هماهنگ کننده یگان ویژه استان کرمان با بیان این مطلب که همیشه شاهد اقتدار در یگان ویژه هستیم، اضافه نمود: حفظ امنیت مردم از ماموریت های اختصاصی نیروی انتظامی است لذا هر زمان که اعتراضات یا تجمعات غیر قانونی برگزار گردد یگان ویژه در مقابل آن می ایستد.

یگان ویژه در مقابل اعتراضات و تجمعات غیرقانونی می ایستد

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ مجید خواجویی امروز 16 مهرماه در ششمین روز از هفته ناجا در حاشیه مانور عملیاتی نیروهای یگان ویژه استان کرمان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی یگان ویژه را از جمله یگان های ماموریتی و تقویتی نیروی انتظامی دانست و گفت: بنا به ماموریت هایی که به آن محول می گردد در صحنه حاضر است.

وی با بیان این مطلب که همیشه شاهد اقتدار در یگان ویژه هستیم، اضافه کرد: حفظ امنیت مردم از ماموریت های اختصاصی نیروی انتظامی است لذا هر زمان که اعتراضات یا تجمعات غیر قانونی برگزار گردد یگان ویژه در مقابل آن می ایستد.

معاون هماهنگ کننده یگان ویژه استان کرمان ادامه داد: ما در کنار مردم هستیم و حفظ امنیت و آرامش مردم از جمله ماموریت های ما می باشد همچنین در حوزه مبارزه با اشرار، قاچاقچیان مسلح، برهم زنندگان نظم عمومی و ... ما همیشه در صحنه حاضر هستیم.

خواجویی توضیح داد: در حوزه یگان ویژه ما پذیرش داریم و افرادی که دارای مدرک تحصیلی دیپلم به بالا هستند و حداقل 20 سال سن می توانند برای استخدام مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگاران، در مانور عملیاتی نیروهای یگان ویژه استان کرمان، مانور فرضی حمله گروه تروریستی به عزاداران حسینی برگزار و اقتدار نیروهای یگان ویژه به نمایش گذاشته شد.

سناریو واحد گروگان گیری و واحد نوپو که یکی از نیروهای عملیاتی یگان ویژه می باشد که از نیروهای ولایی انتخاب می شوند این گروه باید هوش عملیاتی بالا و صبر بالایی داشته باشند و همچنین در همه ورزش های رزمی تجربه لازم را داشته باشند.

براساس این گراش نیروهای عملیاتی یگان ویژه آمادگی مقابله با هرگونه ناامنی ملی و اجتماعی را دارند و یکی از عملیات واحد نوپو جنگ تن به تن و عملیات ناامنی و اغتشاشات شهری می باشد و اجرای عملیات راپل و صخره نوردی و مبارزه های تن به تن جز آموزش های واحد نوپو است تا آمادگی کامل را در حفظ امنیت ایران اسلامی داشته باشند.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 50501

به "یگان ویژه در مقابل اعتراضات و تجمعات غیرقانونی می ایستد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یگان ویژه در مقابل اعتراضات و تجمعات غیرقانونی می ایستد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید