گفت وگوی برد پیت و فضانورد آمریکایی در آستانه اکران به سوی ستارگان

به گزارش مجله سرگرمی، در حالی که تا دو روز دیگر شاهد شروع اکران فیلم به سوی ستارگان (Ad Astra) در سطح دنیا خواهیم بود برد پیت در قالب بخشی از کمپین تبلیغاتی مربوط به فیلم با ایستگاه فضایی بین المللی تماس گرفت و با یک فضانورد آمریکایی به نام نیک هاگ درباره فیلم صحبت کرد.

گفت وگوی برد پیت و فضانورد آمریکایی در آستانه اکران به سوی ستارگان

به سوی ستارگان یک فیلم علمی- تخیلی است که توسط جیمز گری آمریکایی کارگردانی شده و برد پیت را در کنار تامی لی جونز، روث نگا و دونالد ساترلند به عنوان بازیگران اصلی به خدمت گرفته است. فیلم داستان یک سفر فضایی به آنسوی منظومه شمسی را روایت می نماید؛ سفری که از یک سو جنبه ای عمومی دارد و برای پی بردن به رازی که زندگی بشر در کره زمین را تهدید می نماید انجام می گردد و از سوی دیگر جست وجویی است شخصی برای قهرمان تا به جست وجوی پدرش بپردازد.

فیلم به سوی ستارگان که اخیرا در جشنواره ونیز به نمایش درآمده و مورد علاقه منتقدان آمریکایی قرار گرفته (نمره 77 حاصل 22 نقد مثبت و 3 نقد میانه) چندی پیش برای فضانوردان ایستگاه فضایی به شکل زودهنگام به نمایش درآمده است. پیت در این گفت وگو از نیک هاگ درباره فرایند کار و زندگی در ایستگاه پرسید. هاگ در پاسخ گفت آن ها در ایستگاه یک برنامه کاری 12 ساعته دارند و از 7:30 صبح تا 7:30 شب را به کار می پردازند.

در بخش دیگری از صحبت ها برد پیت نظر فضانورد آمریکایی را درباره فیلم جویا شد. او پرسید: کارمان چطور بود؟ جاذبه صفرمان چطور بود؟. هاگ پاسخ داد: باید بگویم واقعا خوب بود. بازنمایی ها و تصاویر، محیط، همه چیز کاملا شبیه محیطی بود که اطراف من است.

باقی این گفت وگوی حدودا 17 دقیقه ای صرف صحبت درباره فضا و احساسات و مسائل روزمره ای که یک فضانورد با آن ها درگیر است شد اما در خاتمه برد پیت خطاب به نیک هاگ گفت باید سوالی بپرسد که کاملا در حوزه تخصص او است. اینکه چه کسی، برد پیت یا جرج کلونی بهتر توانسته نقش یک فضانورد را بازی کند. هاگ در حالی که می خندید پاسخ داد: قطعا تو.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 45546

به "گفت وگوی برد پیت و فضانورد آمریکایی در آستانه اکران به سوی ستارگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگوی برد پیت و فضانورد آمریکایی در آستانه اکران به سوی ستارگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید