کم مصرف ترین خودرو های بازار آمریکا در سال 2019

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران - امین نقی زاده: قطعا خودرو های هیبریدی و برقی کم مصرف ترین خودرو های دنیا هستند و از نظر میزان مصرف سوخت هیچ رقیبی ندارند. با این وجود خودرو های هیبریدی و برقی کارایی کافی را نداشته و خریداران و مشتریان کمپانی های بزرگ خودروسازان دنیا؛ خرید یک خودروی معمولی و کم مصرف را ترجیح می دهند. در حقیقت از نظر آن ها خرید یک خودروی بنزینی و دیزلی مدرن؛ بسیار مناسب تر از خرید یک خودروی الکتریکی و هیبریدی است. این افراد وقتی به رکورد های خودرویی مانند میتسوبیشی میراژ نگاه نموده و از میزان مصرف سوخت بسیار پایین این محصول ژاپنی آگاه می شوند؛ قید خرید خودرو های الکتریکی را زده و خیال خود را راحت می نمایند.

کم مصرف ترین خودرو های بازار آمریکا در سال 2019

بنابراین اگر کسی به دنبال صرفه جویی در مصرف سوخت بوده و از خودرو های هیبریدی و الکتریکی هم دلِ خوشی ندارد؛ قطعا به سراغ خودرو های کم مصرفِ بنزینی و دیزلی خواهد رفت. این موضوع ساده باعث شد که ما در ادامه 10 خودروی کم مصرف بنزینی و دیزلی را که در بازار ایالات متحده آمریکا هواداران زیادی دارند به شما معرفی کنیم تا از خرید خودرو های هیبریدی و الکتریکی پشیمان شوید!

کیا فورته (سراتو) EF

کیا فورته در سال 2019 با تغییرات زیادی همراه بوده و به خاطر مصرف سوخت پایین خود در جمع 10 خودروی برتر و کم مصرف ما قرار می گیرد. این خودرو از یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر با توان 147 اسب بخار استفاده می نماید. میزان مصرف سوخت ترکیبی کیا فورته EF تنها 6.7 لیتر با هر 100 کیلومتر پیمایش است.

جگوار XF دیزلی

جگوار XF یکی از محصولات جادار و دوست داشتنی کمپانی جگوار است. مدل دیزلی این خودرو از توان یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با قدرت 180 اسب بخار استفاده نموده و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن به 35 مایل در هر گالن ایالات متحده آمریکا می رسد. تحقیقات نشان داده است که استفاده از نسخه دیزلی XF باعث کاهش هزینه های پرداختی شما برای تهیه سوخت مورد نیازتان شده و 1300 دلار صرفه جویی خواهید کرد.

هیوندای النترا ECO

نسخه ECO هیوندای النترا 2019 یکی از کم مصرف ترین خودرو های دنیا است. این خودرو از یک پیشرانه 1.4 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با توان 128 اسب بخار استفاده نموده و یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه وظیفه انتقال قدرتِ موتور به چرخ ها را برعهده دارد. میزان مصرف سوخت ترکیبی هیوندای النترا ECO به 35 مایل در هر گالن رسیده و باعث کاهش 1050 دلاری هزینه های پرداختی شما برای تهیه سوخت و... خواهد شد.

تویوتا یاریس سدان

تویوتا یاریس سدان شبیه به سایر محصولات تویوتا نیست؛ اما مانند اکثر خودرو های تویوتا، مصرف سوخت آن بسیار پایین و قابل توجه است. در این خودرو از توان یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر استفاده شده است. حداکثر توان پیشرانه مذکور حدود 106 اسب بخار بوده و یک گیربکس 6 سرعته دستی و یا اتوماتیک، نیروی پیشرانه مذکور را به چرخ ها منتقل می نماید. میزان مصرف سوخت ترکیبی تویوتا یاریس سدان به 32 مایل در هر گالن رسیده و باعث صرفه جویی 1050 دلاری صاحبانش خواهد شد.

هوندا فیت

هوندا فیت از همان ابتدای عرضه در ایالات متحده آمریکا با استقبال فراوانی روبرو شد و هم اکنون نسخه 2019 آن را باید یکی از محبوب ترین و کارآمدترین خودرو ها در آمریکا دانست. این خودرو از یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر با توان 130 اسب بخار استفاده نموده و قیمت آن در حال حاضر بین 16 تا 17 هزار دلار است. مصرف سوخت ترکبیی هوندا فیت 36 مایل در هر گالن بوده و در هر سال باعث صرفه جویی 1050 دلاری صاحبانش خواهد شد!

جگوار XE دیزل

براساس تحقیقات جگوار XE دیزل یکی از بهترین خودرو های موجود در بازار ایالات متحده آمریکا در سال 2019 بوده و کارایی و محبوبیت بالایی دارد. این سدان بزرگ به یک پیشرانه 2 لیتری با توان 180 اسب بخار مجهز شده و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن به 36 مایل در هر گالن می رسد. خریداری جگوار XE موجب می گردد که صاحبان آن در هر سال نزدیک به 1300 دلار صرفه جویی نمایند.

هوندا Civic

هوندا یک نماینده دیگر در لیست ما دارد و پس از هوندا فیت باید به نسخه 1.5 لیتری و توربوشارژ هوندا Civic توجه کرد. این خودر در بهترین نسخه خود به انواع و اقسام آپشن های گوناگون مجهز شده و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن تنها 36 مایل در هر گالن است. اما میزان مصرف سوخت هوندا Civic در شهر به 32 مایل رسیده و همین کافی است که با خرید آن به طور سالانه حدود 1050 دلار در هزینه های خود صرفه جویی کنید!

تویوتا کرولا هاچ بک

تویوتا کرولا هاچ بک یکی از ستاره های سال های اخیر کمپانی تویوتا است. این خودروی پنج درب به یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر با توان 168 اسب بخار مجهز شده و میزان مصرف سوخت آن در شهر به 32 مایل در هر گالن می رسد. این میزان در صورت پیمایش ترکیبی به 36 مایل در هر گالن رسیده و در هر سال موجب صرفه جویی 1050 دلاری خریداران خود خواهد شد!

شورلت کروز سدان دیزل

این روز ها شورلت کروز دیزل در آمریکای شمالی فراموش شده و شاید اکنون ما روز های پایانی فراوری این خودرو را شاهد هستیم. با این وجود نسخه 2019 این خودرو در دو نسخه سدان و هاچ بک دیزلی به فراوری رسیده و یکی از کم مصرف ترین خودرو های حاضر در بازار آمریکا است. شورلت برای فراوری کروز سدان از یک پیشرانه 1.5 لیتری دیزلی با توان 137 اسب بخار استفاده نموده و میزان مصرف سوخت آن را در شهر به 31 مایل در هر گالن رسانده است. مصرف سوخت ترکیبی شورلت کروز سدان به 37 مایل در هر گالن رسیده و در مجموعه این ارقام به ما می گویند که شورلت کروز باعث صرفه جویی 1250 دلاری خریدارانش خواهد شد!

میتسوبیشی میراژ

مدل 2019 میتسوبیشی میراژ یکی از ارزان ترین خودرو های موجود در لیست ما است. این خودروی ارزان قیمت از یک پیشرانه 1.3 لیتری با توان 78 اسب بخار استفاده می نماید. ولی با این وجود مصرف سوخت این خودرو از سایر محصولاتی که ذکر کردیم کمی بیشتر است. میزان مصرف سوخت میتسوبیشی میراژ در شهر به 36 مایل در هر گالن رسیده و این میزان در صورت پیمایش ترکیبی به 39 مایل در هر گالن خواهد رسید؛ بنابراین خریدارن این خودرو تنها 950 دلار صرفه جویی خواهند کرد؛ ولی برای خرید این خودرو، فقط مبلغی نزدیک به 14 هزار دلار پرداخت نموده و لذت می برند!

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: برترین ها
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 27801

به "کم مصرف ترین خودرو های بازار آمریکا در سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کم مصرف ترین خودرو های بازار آمریکا در سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید