کاهش بار ترافیکی در راستا طرقبه و شاندیز

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس پلیس هدایت و رانندگی بینالود گفت: ترافیک در جهت های بین مشهد و طرقبه و شاندیز در یک ماه اخیر تا 70 درصد کاهش یافته است.

کاهش بار ترافیکی در راستا طرقبه و شاندیز

به گزارش خبرنگار از ، سرهنگ سلیمان ایزدی رئیس پلیس هدایت و رانندگی بینالود گفت: ترافیک جهتهای بین مشهد و طرقبه و شاندیز در این شهرستان با تمهیدات انجام شده ظرف یک ماه اخیر تا 70 درصد کاهش یافته و روانتر شده است.

او توضیح داد : روز پنجشنبه به همین منظور با دستور دادستانی و شورای همتا در خراسان رضوی بولوار فرمانیه به سوی مجیدیه به عنوان جهت بحرانی تعریف شده است.

رئیس پلیس هدایت و رانندگی بینالود گفت: این جهت آسفالته و به بلوار مجیدیه متصل شده است و هنگام سنگین شدن بار ترافیک جهت بازگشایی می گردد تا خودروها بتوانند از این جهت وارد بزرگراه میثاق شوند.

سرهنگ ایزدی ادامه داد: همچنین 2 جهت برای ورود خودروها از طرقبه به میدان ملک در طرقبه و کوهستان پارک شادی در نظر گرفته شده تا زیر پل پرتوی گره ترافیکی ایجاد نگردد.

او توضیح داد: ساخت رمپ از ورودی طرقبه از کنار هتل ثامن به سوی میدان ملک نیز در دستور کار است که زمین این پروژه ملک شخصی است و شهرداری در حال رایزنی برای تملک آن می باشد.

طرقبه و شاندیز نزدیکترین قطب گردشگری به مشهد و منطقه تفرجگاهی برخوردار از جاذبه های طبیعی کوهستانی، چشم اندازهای سرسبز، رودخانه و هوای مطبوع است که تنها تنفسگاه کلانشهر مشهد محسوب می گردد.

شهر شاندیز به عنوان نخستین منطقه بین المللی نمونه گردشگری ایران در سال 1384 توسط دولت برگزیده شد. سوغات این شهرستان صنایع دستی، پوستین دوزی، بستنی و غذای معروف آن شیشلیک است.

بر اساس بعضی آمارها شاندیز سالیانه پذیرای حدود پنج میلیون نفر گردشگر جاذبه های طبیعی این خطه است که حدود 30 درصد آنها از خارج استان به این منطقه سفر می نمایند.

/ ز.م

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 53095

به "کاهش بار ترافیکی در راستا طرقبه و شاندیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش بار ترافیکی در راستا طرقبه و شاندیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید