انتها مخفی Kingdom Hearts III در قالب یک آپدیت به بازی اضافه می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، دو هفته تا انتها قصه بلند و بالای مجموعه Kingdom Hearts فاصله داریم. قرار است بازی Kingdom Hearts III در روز 29 ژانویه امسال میلادی روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه گردد. اگر بگوییم داستان این مجموعه بازی ها، مهم ترین بخش آن هاست، چندان بیراه نگفته ایم. شرکت اسکوئر انیکس برای جلوگیری از درز انتها مخفی بازی پیش از زمان عرضه، تدابیری اندیشیده است.

انتها مخفی Kingdom Hearts III در قالب یک آپدیت به بازی اضافه می گردد

در راستای جلوگیری از لوس شدن (اسپویل) انتها مخفی بازی، شرکت اسکوئر انیکس آن را در قالب یک آپدیت به بازی اضافه خواهد نمود. طبق گفته تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura)، کارگردان و نویسنده مجموعه بازی های Kingdom Hearts، انتها مخفی بازی پیچش داستانی بسیار بزرگی را در خودش جای داده است.

اسکوئر انیکس برنامه دارد تا سه آپدیت برای بازی Kingdom Hearts III عرضه کند. این سه آپدیت به ترتیب برای عرضه در سه روز پس از تاریخ انتشار رسمی بازی، برنامه ریزی شده اند. آپدیت ها از این قرار هستند:

  • آپدیت روز 29 ژانویه: نسخه 1.01 بازی Kingdom Hearts III عرضه می گردد. این آپدیت گزینه ای به اسم Memory Archive به منوی بازی اضافه می نماید که شامل ویدیوهایی از خلاصه قسمت های مختلف این مجموعه است.
  • آپدیت روز 39 ژانویه: این آپدیت یک انتها دیگر به بازی اضافه می نماید. بازی نماینده ها باید Kingdom Hearts III را تمام نموده و انتها بازی را دیده باشند تا بتوانند این ویدیو را تماشا نمایند.
  • آپدیت روز 31 ژانویه: انتها مخفی بازی عرضه می گردد. بازی نماینده ها برای تماشای انتها مخفی بازی، نه تنها باید بازی را تمام نموده، بلکه باید کارهای مختلفی هم در طول بازی انجام داده باشند. این که دقیقا باید در بازی چه کارهایی انجام دهیم تا انتها مخفی آزاد گردد، هنوز تعیین نیست.

مجموعه بازی های Kingdom Hearts قصه عجیب و غریبی و پیچیده ای دارند؛ طوری که برای فهمیدن اتفاقات پشت پرده بازی و سر در آوردن از آن ها، احتیاج به تجربه تمام شماره های مختلف بازی و یادداشت برداری از شخصیت ها و اتفاقات و زمان های مختلف و بسیاری عنصر و عامل دیگر است.

در حال حاضر از عرضه Kingdom Hearts II بیش از 13 سال می گذرد. در طول این سال ها شاهد عرضه تعدادی بازی فرعی بوده ایم، ولی بالاخره با عرضه Kingdom Hearts III داستان این مجموعه به انتها خواهد رسید.

در روز 9 بهمن می توانید Kingdom Hearts III را برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تهیه کنید.

منبع: Polygon

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10331

به "انتها مخفی Kingdom Hearts III در قالب یک آپدیت به بازی اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها مخفی Kingdom Hearts III در قالب یک آپدیت به بازی اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید