وستهام 0-1 چلسی؛چشمک آبی ها به سهمیه چمپیونزلیگ

به گزارش مجله سرگرمی، چلسی در یک مسابقه بسیار نزدیک با تک گل تیمو ورنر از سد وستهام عبور کرد.

وستهام 0-1 چلسی؛چشمک آبی ها به سهمیه چمپیونزلیگ

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چلسی امشب در یکی از حساس ترین مسابقات هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس مهمان وستهام بود که در انتها رقابت دو تیم با نتیجه 1-0 به سود آبی های لندن پایان یافت.

چلسی کار را بهتر شروع کرد و اولین حمله مهم این تیم با ضربه کریستین پولیسیچ به سمت دروازه به وجود آمد. با این حال شوت محکم ستاره آمریکایی آبی ها توسط لوکاژ فابیانسکی مهار شد.

در دقیقه 31 بازی چلسی به یک موقعیت خوب دیگر دست یافت. تیمو ورنر بعد از یک چرخش خوب ضربه ای را روانه دروازه وستهام کرد اما شوت او توسط مدافع حریف برگردانده شد.

در حالی که بازی به لحظات انتهای خود در نیمه اول نزدیک می شد چلسی گلزنی کرد. در دقیقه 43 حرکت فوق العاده بن چیلول از جناح چپ و ارسال او به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده تیمو ورنر همراه شد تا نتیجه 1-0 گردد و نیمه اول انتها پذیرد.

چلسی در شروع نیمه دوم می توانست گل بعدی را وارد دروازه وستهام کند. ضربه میسون مونت ابتدا توسط فابیانسکی مهار شد اما تیمو ورنر نتوانست توپ برگشتی را هم تبدیل به گل کند.

در دقیقه 82 خطای شدید فابیان بالبوئنا روی بن چیلول باعث شد داور بعد از چک کردن VAR کارت قرمز را به او نشان دهد تا وستهام 10 نفره شده باشد.

در ادامه مسابقه نیز تغییری در نتیجه حاصل نشد تا چلسی به سه امتیاز بسیار ارزشمند دست پیدا کند و بیش از قبل به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شده باشد.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 144183

به "وستهام 0-1 چلسی؛چشمک آبی ها به سهمیه چمپیونزلیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وستهام 0-1 چلسی؛چشمک آبی ها به سهمیه چمپیونزلیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید