نیازمند آنالیز قوانین و چالش های صنعت گردشگری هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، دبیرکل اتاق بازرگانی اکو گفت: اردبیل یکی از مناطقی است که ظرفیت های بالایی در حوزه مالی و گردشگری را دارد و می توان در آن سرمایه گذاری کرد.

نیازمند آنالیز قوانین و چالش های صنعت گردشگری هستیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، آدام کولا در مراسم افتتاحیه دومین کنفرانس نمایشگاه بین المللی کشورهای عضو اکو توضیح داد: برگزاری چنین کنفرانسی ثابت کرد که این استان توانایی آن را دارد که کنفرانس بین المللی را برگزار کند.

او به حضور نمایندگان کشورهای آلمان، کانادا و گرجستان اشاره نمود و گفت: اردبیل اثبات کرد می تواند میزبان کنفرانس ها و رویدادهای در سطح بین المللی باشد.

دبیر کل اکو با تاکید به اهمیت اجلاس اکو اظهار کرد: اتاق اکو صدای کشورهای عضو است که در راستای توسعه روابط مالی فعالیت می نمایند و در دومین اجلاس به دنبال آنالیز موانع و چالش ها در حوزه گردشگری سلامت هستیم.

کولا گفت: رشد صنعت گردشگری مطلوب نیست و همچنان بعضی قوانین این صنعت را تهدید می نماید؛ ما نیازمند بازنگری در قوانین و آنالیز چالش ها هستیم.

او توضیح داد: اکو در حوزه بهداشت و سلامت رشد مطلوبی نداشته و برنامه های قابل توجهی را در حوزه گردشگری سلامت مشاهده نمی گردد.

دبیر کل کولا اظهار کرد: ضروری است مدل های کسب و کاری و اپلیکیشن های جدید را در زمینه بهداشت و سلامت ارائه دهیم و این کنفرانس فرصت مناسب برای ارائه توانمندی کشورها است.

دبیر کل کمیته ایرانی اکو نیز در این مراسم گفت: گردشگری جزو صنایع رو به رشد در جهان است ودرآمد گردشگری در کشورها روند رو به رشدی دارد و در کشور تقویت رشد آن را دنبال می کنیم.

محمدرضا کرباسی توضیح داد: بسیاری از بیماران در کشورهای عضو اکو به کشورهای غیر عضو سفر می نمایند که این موضوع باید با توسعه خدمات گردشگری تغییر یابد.

او تاکید نمود: در سال 2017، 170 هزار توریست وارد کشور شده که نشان دهنده رشد 20 تا 25 درصدی صنعت گردشگری کشور است اما این روند باید افزایش یابد.

دبیر کل کمیته ایرانی اکو اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در کشورهای عضو اکو باید در راستای توسعه گردشگری سلامت کشورها اقدام کرد و روابط مالی و گردشگری فی مابین بهبود یابد.

کرباسی به اهمیت اجلاس اکو در تشریح توانمندی کشورهای عضو اکو اشاره و توضیح داد: سه کمیته تخصصی در دومین کنفرانس فعال شده و در نشست های تخصصی قابلیت های بخش دولتی و خصوصی کشورها تبادل خواهد شد.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 39615

به "نیازمند آنالیز قوانین و چالش های صنعت گردشگری هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیازمند آنالیز قوانین و چالش های صنعت گردشگری هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید