نشانه جدید جدایی نیمار از PSG

به گزارش مجله سرگرمی، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن یک گام دیگر به جدایی از این تیم نزدیک شد و به نظر می رسد که روزهای پایانی حضورش در این تیم را تجربه می نماید.

نشانه جدید جدایی نیمار از PSG

به گزارش خبرنگاران، به نظر می رسد که بعد از کش و قوس های زیاد پاری سن ژرمن با جدایی نیمار موافقت نموده و این بازیکن در روزهای باقیمانده از فصل جابجایی تیمش را ترک خواهد نمود.

نیمار در تابستان حاشیه های زیادی داشته و به صراحت اعلام نموده که دوست دارد پاری سن ژرمن را ترک کند و همین هم باعث خشم طرفداران تیم پاریسی شده است تا جایی که آنکه در دیدار نخست خود در فصل جدید لوشامپیونه شعارهای علیه این ستاره برزیلی دادند و خواهان جدایی او شدند.

شبکه UOL Esporte ویدئویی را از فروشگاه رسمی باشگاه پاری سن ژرمن منتشر کرد که در آن هیچ پیراهن و تصویری از نیمار دیده نمی گردد و این به خوبی نشان می دهد که او یک گام دیگر به جدایی نزدیک شده و بسیار بعید است که با این شرایط برای فصل بعد هم در تیمش بماند.

نیمار پیش از این تاکید نموده که دوست دارد که به بارسلونا برگردد این درحالی است که رئال مادرید هم مشتری او است و تصویری اخیرا از این بازیکن در کنار زیدان منتشر شد که برآورد های زیادی را درباره احتمال حضور او در رئال هم به وجود آورد و بعید نیست که با توجه به هزینه زیادی بارسلونا در تابستان سال جاری این ستاره برزیلی راهی رئال گردد.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37298

به "نشانه جدید جدایی نیمار از PSG" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشانه جدید جدایی نیمار از PSG"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید