منظمی: دبیر از تعداد زیاد دختران کشتی گیر تعجب کرد

به گزارش مجله سرگرمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی گفت: آقای دبیر به صراحت گفت برنامه های خود را در کشتی بانوان جلو ببریم و او هم از هیچ حمایتی دریغ نمی کند.

منظمی: دبیر از تعداد زیاد دختران کشتی گیر تعجب کرد

مریم منظمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی در خصوص تصمیم علیرضا دبیر، رئیس جدید این فدراسیون برای حمایت از کشتی بانوان به خبرنگاران گفت: قبل از آمدن آقای دبیر شایعه شده بود که ممکن است کشتی بانوان را منحل کند اما درجلسه ای که با او داشتم بیان نمود چنین حرفی نزده است.

او در این مورد اضافه کرد: بعد از مراسم معارفه با آقای دبیر دیدار کوتاهی داشتیم که از من پرسید چند کشتی گیر خانم در کشور داریم ؟ در پاسخ به او گفتم بیش از هزار خانم در کشتی فعالیت می نمایند که از این موضوع خیلی تعجب کرد و برایش جالب بود که با وجود سختی این رشته اما دختران راغب به فعالیت هستند. بنابراین گفت دراولین فرصت برای آنالیز برنامه ها جلسه بگذاریم.

منظمی در خصوص جلسه با دبیر گفت: راس ساعت 6 و نیم صبح تا نزدیک ساعت 8 جلسه داشتیم که این موضوع نشان دهنده اهمیت ورزش بانوان برای دبیر است. در این جسله دستاوردهایمان در زمان آقای خادم و بنی تمیم و همچنین برنامه هایم را ارائه دادم. آقای دبیر از این دستاوردها خرسند شد و با توجه به اینکه مسابقات دنیای آلیش را پیش رو داریم به صراحت گفت برنامه های خود را جلو ببرید و از هیچ حمایتی دریغ نمی کنم.

او در خصوص وضعیت حضورش در فدراسیون کشتی گفت: تغییر و تحولات حق طبیعی هر مدیری است. خیلی راحت و محبت آمیز به آقای دبیر گفتم نیروی وزارت هستم و چنانچه تغییر و تحولی مد نظردارد، اعمال کند. او گفت در این مورد فکر نکردم در نتیجه کارها را پیش ببرید و از شما حمایت می کنم.

منظمی در خصوص اعزام تیم ملی آلیش بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا در مرداد ماه بیان نمود: این مسابقات به دلیل ناتعیین بودن میزبان از سوی اتحادیه دنیای لغو شد. ابتدا قرار بود در چین برگزار گردد اما این کشور قبول نکرد در نتیجه تا الان به دلیل ناتعیین بودن میزبان مسابقات کنسل است.

او در این مورد اضافه کرد: باتوجه به لغو قهرمانی آسیا اولین مسابقات پیش رویمان هنرهای رزمی شهریور ماه در کره جنوبی است. البته اگر میزبان مسابقات آسیایی تعیین گردد دختران را اعزام می کنیم چون مسابقات دنیای و آسیایی در اولویت فدراسیون واقع شده است. با وجود اینکه تاکنون میزبانی تعیین نشده اما اردوهایمان را لغو نکردیم.

منظمی درمورد استفاده از مربی خارجی برای تیم ملی گفت: حرف دوم دنیا را در رشته آلیش می زنیم که این موضوع نشان دهنده پتانسیل مربیان ایرانی در برگزاری مسابقات و آشنایی با آخرین فنون است. در بخش داوری آلیش هم 14 داور بین المللی داریم به گونه ای که داوری مسابقات دنیای این رشته حتی در بخش مردان را داوران ایران برعهده داشتند. قدمت این رشته در کشور کم نیست اما دو سال پیش یک مربی قرقیزستانی برای آموزش فنون به ایران آوردیم.

نایب رئیس فدراسیون کشتی در ادامه اضافه کرد: در خصوص کشتی کلاسیک مربیانمان تجربه زیادی ندارند اما باید آنها را قوی تر کنیم. در نشست با آقای دبیر اگر شرایط فراهم باشد و بتوانیم، طرح بکارگیری مربی خارجی را مطرح می کنیم تا آنالیز گردد.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 34542

به "منظمی: دبیر از تعداد زیاد دختران کشتی گیر تعجب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منظمی: دبیر از تعداد زیاد دختران کشتی گیر تعجب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید