ملکه مهر جنجالی را زد

به گزارش مجله سرگرمی، فارس نوشت: با موافقت ملکه انگلیس با مصوبه مجلس این کشور برای ممنوعیت خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا، این مصوبه به قانون الزام آور تبدیل شد.

ملکه مهر جنجالی را زد

الیزابت دوم ملکه انگلیس روز دوشنبه با مصوبه مجلس این کشور که خروج از اتحادیه اروپا بدون حصول یک توافق مدون را ممنوع می نماید، موافقت کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، این مصوبه، بوریس جانسون نخست وزیر این کشور را از اجرای طرح خروج از اتحادیه اروپا در روز 9 آبان، بدون دستیابی به توافق با اتحادیه، منع نموده است.

جانسون که تنها چند هفته است که سکان دولت را در انگلیس به دست گرفته، بر عدم عقب نشینی در برابر اتحادیه اروپا تأکید نموده و گفته حاضر است بمیرد، اما ضرب الاجل خروج از اتحادیه را به تعویق نیاندازد.

در مقابل، اکثریت نمایندگان مجلس، از جمله ده ها نفر از هم حزبی های جانسون به طرحی رأی مثبت داده اند که عملا او را بر سر دو راهی توافق با اتحادیه اروپا یا تعویق ضرب الاجل قرار داده است.

آخرین امید جانسون به خروج از این دو راهی، رأی گیری امشب مجلس عوام برای تصمیم گیری در خصوص برگزاری زودهنگام است. نخست وزیر انگلیس امیدوار است نمایندگان با برگزاری انتخابات زودهنگام موافقت نمایند تا سپس مجلسی تازه تشکیل شده و با خروج بدون توافق موافقت کند.

310 310

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44934

به "ملکه مهر جنجالی را زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملکه مهر جنجالی را زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید