مراکز خرید سوچی

به گزارش مجله سرگرمی، بازارهای رنگارنگ سنتی و مراکز خرید مدرن موجود در روسیه و سوچی هر کسی را به خرید ترغیب می سازند . در سفر به سوچی علاوه بر لذت بردن از گزینه های تفریحی رایج در مناطق ساحلی و کوهستانی می توان زمانی را به گردش در میان هیاهوی بازار و مجتمع های تجاری اختصاص داد . بعضی از مراکز خرید سوچی با داشتن امکانات تفریحی جزئی از تفریحات سوچی نیز به شمار می آیند و تعدادی از مراجعه نمایندگان این مجتمع ها را به منظور سپری نمودن اوقاتی خوش و مفرح در کنار خانواده و دوستان انتخاب می نمایند .

مراکز خرید سوچی

مراکز خرید شهر سوچی این توانایی را دارند که تمامی سلیقه ها را ساپورت کرده و خریدی لذت بخش به آنان هدیه نمایند . گردشگران تور سوچی با بازدید از این مراکز که عمدتا از صبح تا شب باز می باشند قادر خواهند بود انواع لباس مخصوص آقایان ، بانوان و بچه ها ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، اسباب بازی ، کیف ، کفش و … را خریداری نمایند . در این مراکز تجاری انواع برندهای روسی و بین المللی جدیدترین و به روزترین اجناس و محصولات خود را به فروش می رسانند .

توجه داشته باشید که بیشتر اماکنی که مناسب خرید می باشند در مرکز شهر واقع شده اند . در این شهر مغازه های متعددی وجود دارد که به عرضه خوارکی ها ، غذاها و سوغاتی های روسیه مشغولند . در مجتمع های مدرن و مراکز خرید ارزان سوچی برای رفاه بازدیدنمایندگان رستوران های متعددی تعبیه شده است .

مهمترین مراکز خرید سوچی عبارتند از :

  • مرکز خرید مورمال سوچی
  • مرکز خرید ماندارین سوچی
  • سیتی پلازا مال سوچی
  • بازار سنتی ادلر
  • مرکز خرید گورکی گوردون سوچی
  • مرکز خرید نووی وک سوچی
  • و … .

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: لذت سفر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41246

به "مراکز خرید سوچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید سوچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید