عمل جراحی ام دیر شده است، در المپیک باید سالم به میدان بروم، امیدوارم دلسوز دوومیدانی روی کار بیاید

به گزارش مجله سرگرمی، پرتاب گر دیسک کشومان گفت: همه ورزشکاران در مواقعی که مسابقه نیست جراحی می نمایند و من به همین خاطر اصرار داشتم در تابستان جراحی کنم.

عمل جراحی ام دیر شده است، در المپیک باید سالم به میدان بروم، امیدوارم دلسوز دوومیدانی روی کار بیاید

احسان حدادی در مصاحبه با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، درباره شرایط جسمانی اش بعد از ابتلا به ویروس کرونا گفت: مریضی ام تمام شد، بیماری سختی بود و فکرش را نمی کردم که بخواهم به این بیماری مبتلا شوم ولی با شرایطی که در حال حاضر هست، بیشتر مردم در معرض خطر هستند که به این بیماری مبتلا شوند. من هم خدا را شکر خیلی زود متوجه شدم. دوستان هم در فدراسیون و هم در فدراسیون پزشکی زحمت کشیدند تا خیلی سریع کارهای درمانی ام انجام شد و در نهایت هم خوب شده و برگشتم ولی شرایط خیلی سختی داشتم. حدود دو ماه از نظر تنفسی خیلی مشکل داشتم و در جریان تمرینات زمان راه رفتن، دویدن یا شنا کردن، احساس می کردم که خیلی خوب نمی توانم تمرین کنم.

وی در پاسخ به این سوال که در تمرینات دچار تنگی نفس می گردد یا خیر؟ بیان کرد: یک سری از دوستان صحبت هایی انجام می دهند که محتمل است کسانی که مبتلا به این بیماری می شوند، سلامتی کامل خود را بازنیابند و مشکل تنفسی همواره با آنها همراه باشد اما خدا را شکر در حال حاضر مشکل خاصی ندارم و حال عمومی ام هم بسیار عالی است.

حدادی به شرایط تمرینی اش اشاره نمود و در این باره گفت: از نظر تمرینی هم در تهران تمرین می کردم و هم در جزیره کیش بودم و تمرینات خود را آنجا انجام می دادم. به خاطر اینکه آنجا هم سطح دریا است و از لحاظ تنفسی خیلی راحت تر می توانیم تنفس کنیم و در جزیره کیش خیلی راحت تر تمرین کردیم. خدا را شکر الان هم در تهران تمرین می کنم تا إن شاءالله شرایط جراحی پایم تعیین گردد که بتوانم زودتر این کار را انجام داده و خیلی زودتر برگردم تا بتوانم در مسابقات عملکرد خوبی داشته باشم.

دارنده مدال نقره المپیک لندن در پاسخ به این سوال که شرایط جراحی پایش به کجا رسید و نگران از دست دادن زمان است، اظهار کرد: این نگرانی قطعاً نگرانی بجایی است چرا که تمام ورزشکاران در زمانی که مسابقه ای نیست جراحی می نمایند تا بتوانند در زمان مسابقه بتوانند خیلی خوب بازگشته و تمرینات خود را انجام دهند. اصرار من هم بر این بود که در تابستان و فعلاً که مسابقه نمی دهم، جراحی پایم را انجام دهم تا بعداً بتوانم در آبان ماه تمرینات حرفه ای خود را آغاز کنم ولی در حال حاضر هنوز هم برای انجام این کار دیر شده است. به هر صورت مجبورم این کار را انجام دهم به خاطر اینکه اگر قرار است بهترین نتیجه را بگیریم باید سالم در المپیک حضور پیدا کنیم چون من تجربه دو بار حضور با مصدومیت در المپیک را داشتم و با آن شرایط نمی توان نتیجه خوبی کسب کرد.

وی در خصوص عملکرد کیهانی در فدراسیون دوومیدانی و انتخابات پیش رو فدراسیون اظهار کرد: چهار سال بد یا خوب به اتمام رسید و اصلاً کاری نداریم چه اتفاقاتی افتاد. قطعاً برای خیلی از دوومیدانی کاران شرایط بدی بود و برای یک سری هم شرایط خوبی بود. من هم خودم همواره جزء ورزشکارانی بودم که نسبت به شرایطی که در چهار سال گذشته بر دوومیدانی حکمفرما بود هر از گاهی معترض بودم ولی تمام شد و رفت و باید به آینده امیدوار بود. امیدوارم هر کسی که می آید تا در دوومیدانی فعالیت کند، کسی باشد که دلش به حال اهالی دوومیدانی بسوزد و دوومیدانی کاران بتوانند با انگیزه تمرین نمایند چون واقعاً خیلی از دوومیدانی کاران انگیزه شان را از دست داده اند و خیلی ها هم اصلاً ورزش دوومیدانی را کنار گذاشته اند. الان دوستانی که می آیند و آنها را می بینم، همه کسانی بودند که هم دوره بودیم ولی الان به عنوان مربی هستند اما ما هنوز در ورزش هستیم. امیدوارم سیستم طوری گردد که ورزشکاران خیلی راحت ورزش را کنار نگذارند چون در رشته دوومیدانی پیدا کردن ورزشکار و جایگزین کردن آنها کار بسیار دشواری است.

4057/

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 106631

به "عمل جراحی ام دیر شده است، در المپیک باید سالم به میدان بروم، امیدوارم دلسوز دوومیدانی روی کار بیاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمل جراحی ام دیر شده است، در المپیک باید سالم به میدان بروم، امیدوارم دلسوز دوومیدانی روی کار بیاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید