عملیات احداث مجموعه فرهنگی گردشگری یادمان شمس خوی در حال اجراست

به گزارش مجله سرگرمی، مسئول دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: عملیات احداث مجموعه فرهنگی گردشگری یادمان شمس خوی که از نیمه دوم سال 1397 آغاز شده، با توجه به اعتبارات تخصیص یافته از روند مطلوبی برخوردار است.

عملیات احداث مجموعه فرهنگی گردشگری یادمان شمس خوی در حال اجراست

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی، فرازی با اعلام این که تاکنون برای این پروژه 3میلیارد ریال از منابع استانی و 6میلیارد ریال از منابع ملی در سال 97 تخصیص یافته، اضافه نمود: با حمایت ویژه وزارت میراث فرهنگی از اعتبارات ملی سال 98 نیز مبلغ 10میلیارد ریال به این پروژه فاخر اختصاص یافته است.

او با اشاره به این که این مجموعه در عرصه ای بالغ بر 7هزار مترمربع اجرا خواهد شد، اضافه نمود: این مجموعه شامل المان اصلی یادمان شمس، فضاهای فرهنگی، گالری ها، نمایشگاه، فضاهای پژوهشی و خدماتی و… است که می تواند ظرفیت قابل توجهی را در گردشگری شهرستان خوی و همچنین استان ایجاد کند.

فرازی یادآور شد: از محل سفر رئیس جمهوری به استان آذربایجان غربی نیز مبلغ 200 میلیارد ریال اعتبار مورد احتیاج این پروژه مصوب شده و نحوه تأمین آن در اختیار شورای برنامه ریزی و توسعه استان آذربایجان غربی قرار گرفته که در صورت تأمین این اعتبار پروژه در سال 1398 پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 39911

به "عملیات احداث مجموعه فرهنگی گردشگری یادمان شمس خوی در حال اجراست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات احداث مجموعه فرهنگی گردشگری یادمان شمس خوی در حال اجراست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید