شایعه؛ نام آیفون های سال 2019 معین شد

به گزارش مجله سرگرمی، آیفون های بعدی احتمالا آیفون 11 و آیفون 11 پرو نام خواهند گرفت.

شایعه؛ نام آیفون های سال 2019 معین شد

هرچه به میانه های ماه سپتامبر و معرفی آیفون های جدید نزدیک تر می شویم، اطلاعات بیشتری از این گوشی ها لو می رود. حالا به تازگی در جدیدترین شایعات، نام این آیفون ها لو رفته که احتمالا آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس نام خواهند گرفت.

پیش از این از منابع خبری دیگر هم شنیده بودیم که قرار است اپل از پسوند پرو برای آیفون های بعدی استفاده کند. امروز هم یک شرکت سازنده قاب های محافظ به نام ESR نیز این موضوع را تایید نموده است که سه آیفون بعدی، آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس نام دارند.

تصویر زیر که به نوعی اسناد ESR به حساب می آید، اولین بار توسط وب سایت iPhonesoft.fr پیدا شد. در تصویر زیر شاهد محصولات جدید ESR برای آیفون های سال جاری هستیم که شامل قاب های چرمی و محافظ نمایشگر می گردد.

نام آیفونی که این ها برای آن ساخته شده نیز آیفون 11 ثبت شده است. به نقل از این لیست، آیفون 11 همان محصولی است که قرار است جایگزین آیفون XR گردد.

این گوشی قرار است همچنان همان نمایشگر 6.1 اینچی LCD را به همراه داشته باشد و در بخش پشتی آن، شاهد دو دوربین خواهیم بود.

آیفون 11 پرو نام محصولی است که جایگزین آیفون XS می گردد. انتظار داریم در بخش پشتی این گوشی نیز باکسی مربعی شکل برای ماژول دوربین ها قرار گرفته باشد و شاهد سه دوربین در این بخش باشیم.

همچنین در نهایت آیفون 11 پرو مکس هم جایگزین آیفون XS مکس خواهد شد که همان نمایشگر 6.5 اینچی OLED را دارد و این گوشی هم دارای سه دوربین در بخش پشتی خواهد بود.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37953

به "شایعه؛ نام آیفون های سال 2019 معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه؛ نام آیفون های سال 2019 معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید