شاه علی دوست: انگیزه زیادی برای شکست دادن استقلال داریم، دنبال برد هستیم تا چهار شکست قبلی را جبران کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، روزبه شاه علی دوست، کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: انگیزه زیادی برای شکست دادن استقلال داریم و نقاط ضعف و قوت این تیم را به خوبی بررسی نموده ایم.

شاه علی دوست: انگیزه زیادی برای شکست دادن استقلال داریم، دنبال برد هستیم تا چهار شکست قبلی را جبران کنیم

روزبه شاه علی دوست در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت سایپا و اینکه آنها بعد از چهار شکست پیاپی در لیگ برتر و جام حذفی مقابل استقلال تهران قرار خواهند گرفت، گفت: ما نتایج خوبی در این چهار بازی نگرفتیم هر چند که در بعضی از بازی ها مستحق باخت نبودیم. متأسفانه از روی بی تجربگی و غفلت، اشتباهاتی داشتیم که به ضررمان تمام شد، ولی حالا تمام تمرکزمان روی بازی با استقلال است. ما در این چند روز خوب تمرین کردیم و انگیزه زیادی برای شکست دادن استقلال داریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سایپا می تواند بعد از چهار شکست پیاپی مقابل استقلال به برد برسد؟، خاطر نشان کرد: ما تیم جوانی داریم و هر تیمی هم ممکن است چند هفته پیاپی نتیجه نگیرد. ما تیم جوانی داریم و بازیکنان ما باید از اشتباهات گذشته درس بگیرند. در این چند روز هم روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کردیم و امیدوارم به هدفی که داریم، دست پیدا کنیم.

هافبک تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه استقلال تیم بزرگی است، توضیح داد: بازی بزرگی با استقلال در پیش داریم. آنها بازیکنان باکیفیتی دارند و چند بازیکن سابق سایپا هم برای این تیم بازی می نمایند. استقلال با مربیگری استراماچونی نسبت به فصل گذشته با تاکتیک خاصی بازی می نماید و در چند بازی اخیر هم نتایج خوبی گرفته است. همان طور که گفتم ما هم برای این بازی انگیزه زیادی داریم و دنبال برد هستیم تا چهار شکست قبلی را جبران کنیم. امیدوارم در این بازی نمایش کم اشتباهی داشته باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا در خصوص اینکه قرار است بازی این تیم برابر استقلال در استادیوم آزادی برگزار گردد، خاطر نشان کرد: چند سال قبل هم چنین شرایطی ایجاد شد و ما با وجود اینکه میزبان بودیم، از بچه ها در خصوص بازی در استادیوم آزادی سؤال کردند و اکثر بازیکنان گفتند که در این استادیوم بازی کنیم و در نهایت بازی مساوی شد. ما اگر در استادیوم شهر قدس هم بازی می کردیم، میزبان نبودیم. قطعاً بازی در استادیوم آزادی را هم به فال نیک می گیریم. این درست است که پرسپولیس و استقلال در این استادیوم تیم های قوی تری هستند، ولی بازی در این استادیوم هم می تواند کیفیت فنی تیم ما را بهتر کند.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 53835

به "شاه علی دوست: انگیزه زیادی برای شکست دادن استقلال داریم، دنبال برد هستیم تا چهار شکست قبلی را جبران کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه علی دوست: انگیزه زیادی برای شکست دادن استقلال داریم، دنبال برد هستیم تا چهار شکست قبلی را جبران کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید