سنگنورد زنجانی در مسابقات قهرمانی آسیا، طلایی شد

به گزارش مجله سرگرمی، دبیر هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان گفت: سنگنورد منتخب این استان در رقابت های سنگنوردی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به 2 نشان طلا و یک نقره دست یافت.

سنگنورد زنجانی در مسابقات قهرمانی آسیا، طلایی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، فرشته وطن دوست دوشنبه 25 آذر اضافه نمود: در این رقابت ها که در بنگلور هند برگزار گردید، محیا دارابیان در رده سنی نوجوانان A در 2 ماده سرعت و بولدرینگ به نشان طلا رسید و در ماده لید نیز به مدال نقره دست یافت.

وی گفت: این مسابقات از روز پنجشنبه /21 آذرماه/ در کشور هند شروع شد و تیم ملی ایران در قالب هفت سنگنورد منتخب شرکت نموده بود، دارابیان روز گذشته /24 آذرماه/ که آخرین روز مسابقات بود توانست در ماده سرعت به مقام قهرمانی دست یابد.

وطن دوست اضافه نمود: این سنگنورد زنجانی به دلیل حضور در رقابت های کشوری و برون مرزی از تجربه خوب و بالایی برخوردار است و تا به امروز نیز عناوین خوبی را به دست آورده است.

وی توضیح داد: استان زنجان، قطب ورزش سنگنوردی کشور است، این استان در رده های سنی نوجوانان و جوانان از شرایط مناسبی برخوردار است و هیات کوشش وافر دارد تا جهت برای رشد و پیشرفته هرچه بیشتر، هموارتر گردد.

وطن دوست اضافه نمود: زنجان از یک سالن سنگنوردی مجهز و استاندارد برخوردار است و چندین دوره مسابقات سنگنوردی قهرمانی کشور و بین المللی را میزبانی نموده است.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 63793

به "سنگنورد زنجانی در مسابقات قهرمانی آسیا، طلایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگنورد زنجانی در مسابقات قهرمانی آسیا، طلایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید