سفرهای خارجی ارزان در نوروز 98

به گزارش مجله سرگرمی، سفر به کشورهای خارجی در عید نوروز می تواند تنوع خیلی خوبی باشد. برای صرفه جویی در هزینه ها و دیدن مقاصد جدید بهتر است کشورهای خارجی ارزان قیمت را برای سفر انتخاب کنیم. در ادامه با مجله گردشگری دورو نزدیک همراه باشید تا بعضی از ارزان ترین کشورهای خارجی برای سفرهای نوروزی را به شما معرفی کنیم.

سفرهای خارجی ارزان در نوروز 98

ارزان ترین کشورهای خارجی برای سفرهای نوروزی

سفر به تایلند در نوروز

تایلند یکی از کشورهای ارزان برای سفر است و گزینه خوبی برای سفرهای نوروزی محسوب می گردد. برای اقامت در کشور تایلند در دوران سفر خود می توانید هاستل ها یا اقامتگاه های ارزان را انتخاب کنید و با هزینه خیلی کم یک اتاق با امکانات اولیه اما خوب داشته باشید. تایلند همواره یکی از کشورهای محبوب در میان ایرانیان بوده است؛ بانکوک پاتایا و پوکت از شهرهای مهم تایلند هستند که هر سال میزبان گردشگران زیادی می شوند. فصل بهار یکی از بهترین زمان ها برای بازدید از تایلند و لذت بردن از سواحل زیبای آن است. مراکز تفریحی تایلند

سفر به ترکیه در نوروز

هر سال ایرانیان زیادی به کشور ترکیه سفر مینمایند. ترکیه یکی از مقاصد محبوب و ارزان برای سفرهای نوروزی است که می توانید با هزینه کم اوقات بسیار خوبی را در آنجا داشته باشید. ترکیه دارای جاذبه های گردشگری و جاذبه های طبیعی زیادی است که در بهار جذابیت بیشتری پیدا می نمایند. آنکارا، استانبول، ازمیر، آنتالیا و دیگر شهرهای زیبای ترکیه هر سال میزبان گردشگران زیادی هستند. در فصل بهار ترکیه دارای آب و هوای مطبوع و بسیار خوبی است و بازدید سواحل آن در این فصل بسیار زیبا و لذت بخش خواهد بود. عدم احتیاج به دریافت ویزا یکی از امتیازهایی است که سفر به ترکیه خواهد داشت. خرید بلیط هواپیما تهران استانبول.

سفر به گرجستان در نوروز

طبیعت زیبای گرجستان به خصوص در فصل بهار، هزینه های پایین و تلاقی فرهنگ اروپایی و آسیایی آن را به کشوری منحصربه فرد و مقصدی ایده آل برای سفر، مخصوصا سفرهای نوروزی تبدیل نموده است. به علاوه گرجستان یکی از کشورهای محبوب در میان ایرانیان است. همانند ترکیه مسافت کم و عدم احتیاج به دریافت ویزا برای سفرهای کوتاه مدت از ویژگی های خوب سفر به گرجستان است. جاذبه های تاریخی و طبیعی گرجستان از دیگر عوامل جذب گردشگر به این کشور هستند. کافه رستوران های گرجستان

سفر به ارمنستان در نوروز

یکی دیگر از کشورهای نزدیک به ایران که مانند ترکیه و گرجستان به دلیل مسافت کم و هزینه های پایین و آب و هوای مطبوع به خصوص در فصل بهار، به عنوان یکی از مقاصد محبوب گردشگری نزد ایرانیان محسوب میگردد، ارمنستان است. شهرهای زیبا و تاریخی ارمنستان و طبیعت شگفت انگیز آن می تواند یک سفر کم هزینه اما لذت بخش را برای شما رقم بزند. سوغات ارمنستان

سفر به آذربایجان در نوروز

آذربایجان مخصوصاً باکو پایتخت آن، یکی از بهترین مکان هایی است که می توانید در ایام نوروز و فصل بهار به آن سفر کنید. این کشور هم دارای جاذبه های گردشگری و طبیعی زیادی است و هم نزدیکی فرهنگ و آداب و رسوم آن به مردم ایران باعث می گردد یک سفر راحت را تجربه کنید.

سفر به هندوستان در نوروز

یکی از کشورهای ارزان برای سفر بوده است و همین آن را به گزینه ای مناسب برای سفرهای نوروزی تبدیل می نماید. در هندوستان می توانید با پرداخت هزینه ای کم نسبت به دیگر کشورها با امکاناتی بسیار خوب سفر خود را سپری کنید و به راحتی از دیگر جاذبه های گردشگری دیدن کنید بدون آنکه هزینه زیادی بپردازید. طبیعت هندوستان هم در فصل بهار جذابیت خاصی دارد که نباید آن را از دست داد.

سفر به مجارستان در نوروز

یکی از کشورهای ارزان اروپایی که به دلیل هزینه های پایین و امکانات بسیار خوب شهرت زیادی پیدا نموده و البته در سال های اخیر به همین دلیل هزینه ها کمی در این کشور بالا رفته، مجارستان است. این کشور تاریخی دارای جاذبه های گردشگری بیشماری است که باعث می گردد یک سفر متفاوت را تجربه کنید؛ مخصوصاً اگر به معماری علاقه داشته باشید.

سفر به مالزی در نوروز

کشور مالزی را هم میتوان به عنوان یکی از کشورهای ارزان برای سفر های نوروزی انتخاب کرد. اقامتگاه های این کشور دارای قیمت های متفاوتی هستند؛ اما می توانید اقامتگاه هایی با قیمت هایی کاملا مناسب پیدا کنید. مالزی کشوری گرم و استوایی است و زمان سفر به مالزی بسته به مکانی که می خواهید از آن دیدن کنید ممکن است متغیر باشد اما می توان گفت فصل بهار یکی از بهترین فصل ها برای سفر به مالزی است. پس می توانید آن را به عنوان مقصد سفر نوروزی خود انتخاب کنید.

سفر به ویتنام در نوروز

بهترین زمان سفر برای سفر به ویتنام، کشوری با طبیعت شگفت انگیز، فصل بهار است. زیرا دمای هوا متعادل تر است و بارش کمتری در این کشور اتفاق می افتد. این کشور یکی از کشورهای ارزان برای سفر است و می توانید با هزینه ای کم یکی از کشورهای زیبای جهان را ببینید و از جاذبه های آن لذت ببرید. به علاوه با پرداخت مبلغ کمی می توانید یک هاستل یا اقامتگاه قابل قبول برای خود پیدا کنید.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 61249

به "سفرهای خارجی ارزان در نوروز 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرهای خارجی ارزان در نوروز 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید