سرمایه در گردش و صادرات مهم ترین مسائل تولیدکنندگان در فریمان

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/خراسان رضوی فرماندار فریمان گفت: سرمایه در گردش و صادرات از مهم ترین مسائل تولیدکنندگان در شهرستان فریمان است که باید تسهیل شود.

سرمایه در گردش و صادرات مهم ترین مسائل تولیدکنندگان در فریمان

عباسعلی صفایی در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: برای حل معضلات و مسائل موانع تولید کمیسیون حمایت قضایی از سرمایه گذاری در شهرستان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: برخی پروژه هایی که در سامانه کارا ثبت نام کرده بودند، اکنون نیازمند سرمایه در گردش و مبلغی برای تکمیل طرح خود هستند، در حال حاضر طرح های 44 واحد تولیدی در شهرستان نهایی شده که برخی پیگیری اخذ مجوزهای لازم را در دستور کار خود دارند.

فرماندار فریمان اظهار کرد: در حال حاضر حدود 30 واحد تولیدی برای توسعه و تکمیل ظرفیت خود اقدام کرده و 14 واحد دیگر ایجادی هستند، همچنین سرمایه در گردش و صادرات از مهم ترین مسائل تولیدکنندگان شهرستان فریمان است که باید تسهیل شود.

وی در ادامه افزود: اکنون 6 معین اقتصادی در شهرستان فریمان وجود دارد، وظیفه این معین ها تسهیل گری است و کمک می کنند تا زنجیره های اقتصادی در منطقه کامل شوند.

صفایی بیان نمود: اکنون معین های اقتصادی در کل روستاهایی که دهکمک دارند فعالیت می کنند، بدون شک در راستای مردمی کردن اقتصاد معین های اقتصادی نقش بسیار حائز اهمیتی دارند.

وی گفت: معین های اقتصادی به عنوان بازوی توانمند اقتصادی نقش بسیار حائز اهمیتی در جهت ادامه و سرعت بخشیدن به تولید را دارند، امیدواریم بتوانیم در تمامی مناطق به خصوص روستاها این موضوع را دنبال کنیم.

فرماندار فریمان ادامه داد: در حال حاضر یکی از بهترین زنجیره های تولید گوشت قرمز استان خراسان رضوی در شهرستان فریمان واقع شده است، خوشبختانه با تلاش های اجرا شده زیرساخت های لازم به منظور حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان فریمان مهیا شده است.

وی اظهار کرد: برنامه های عمده ای برای رونق صنایع تبدیلی و پیشگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی و همچنین در موضوع انرژی های پاک و استحصال برق خورشیدی در دست اجرا قرار گرفته است.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59795

به "سرمایه در گردش و صادرات مهم ترین مسائل تولیدکنندگان در فریمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه در گردش و صادرات مهم ترین مسائل تولیدکنندگان در فریمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید