دلیل شکست تیم ملی والیبال زنان در قهرمانی آسیا از نظر مهرگان

به گزارش مجله سرگرمی، مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان در مورد شکست ایران برابر چین تایپه گفت: نیاز داریم در لحظات حساس، تصمیمات با جسارت بگیریم؛ گاهی راه ساده را به جای راه جسورانه انتخاب می کنیم که همیشه راه درستی نیست.

دلیل شکست تیم ملی والیبال زنان در قهرمانی آسیا از نظر مهرگان

به گزارش خبرنگاران، جواد مهرگان، مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان درباره شکست سه بر یک برابر چین تایپه گفت: امروز در ست اول و دوم خیلی خوب بازی کردیم. ما باید در لحظات حساس و بحرانی بتوانیم در تصمیم گیری های خود تمرکز بیشتری داشته باشیم. این مسئله خیلی مشخص کننده است و نیازمند تجربه بیشتر است. امروز در دو ست اول خوب بودیم ولی در ست سوم و چهارم و در دریافت و زدن سرویس خوب نبودیم. به همین دلیل حریف مان در حمله می توانست به خوبی سازماندهی شود. باید در حمله بهتر شویم.

او در ادامه خاطرنشان کرد: فردا (شنبه) بازی مهمی با برنده بازی قزاقستان و اندونزی داریم. امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم. امروز در ست چهارم وقتی فاصله زیاد شد و تیم ما عقب افتاد، نتوانستیم به بازی برگردیم.

مهرگان در پاسخ به این سوال که آیا خستگی ناشی از فاصله کم بازی تیمش با تایلند باعث شکست برابر چین تایپه شد، خاطرنشان کرد: نه اصلا خسته نبودیم. ما الان در اوج آمادگی هستیم. ما نیاز داریم در لحظات حساس، تصمیمات با جسارت بگیریم. گاهی راه ساده را به جای راه جسورانه انتخاب می کنیم که همیشه راه درستی نیست. امیدوارم در دو بازی بعدی بتوانیم در حمله با قدرت و جسارت بیشتری بازی کنیم. بازی فردای ما خیلی مهم است تا بتوانیم به مقام پنجمی برسیم.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41841

به "دلیل شکست تیم ملی والیبال زنان در قهرمانی آسیا از نظر مهرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل شکست تیم ملی والیبال زنان در قهرمانی آسیا از نظر مهرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید