دانیال زاده دستگیر و به کشور بازگردانده شد

به گزارش مجله سرگرمی، رسول دانیال زاده مشهور به سلطان فولاد در خارج از کشور دستگیر و به کشور بازگردانده شد.

دانیال زاده دستگیر و به کشور بازگردانده شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، اواخر آذر ماه و اوایل دی ماه سال 95 بود که خبر دستگیری یک ابر بدهکار بر سر زبان ها افتاد.

در ابتدا نام این فرد ر. د مطرح شده بود اما با کمی آنالیز دقیق تر تعیین شد نام دقیق وی رسول دانیال زاده است.

با گذشت مدت اندکی از زمان رسیدگی به این پرونده مسئولان دستگاه قضایی بازداشت این فرد را تایید نموده و سخنگوی دستگاه قضا نیز مطرح نمود آنالیز پرونده وی شروع شده است.

به همین دلیل تعیین شد که دانیال زاده در پرونده خود بدهی کلان بانکی را دارد که بعضی رقم آن را بیش از 2600 میلیارد تومان برآورد نموده بودند.

پس از آن محسنی اژه ای سخنگوی وقت دستگاه قضایی کشور در نشستی خبری و در تاریخ 4 بهمن همان سال در مورد دستگیری رسول دانیال زاده و اتهاماتش و ادعاهای بعضی نمایندگان مجلس مبنی بر ارتباط وی با حسین فریدون گفت: من شخصاً موافق بوده و هستم که بعضی متهمین به صورت علنی محاکمه شوند و رسانه ها هم اجازه انتشار عکس، اتهامات وی و جزئیات دادگاه باشند.

اژه ای اضافه نمود: چرا وقتی سارقی که چند سابقه دارد نباید چهره او را نشان دهیم و یا فردی که چند هزار میلیارد تومان بدهی دارد چهره اش به جامعه نشان داده نشود ولی ما براساس قانون موظف به انجام این کار نیستیم و خود را تابع قانون می دانیم.

اژه ای به همین دلیل اظهارداشت: شخصی که شما نام بردید دستگیر شده و تحقیقات از وی در مرحله انجام است ضمن اینکه ارتباط وی با حسین فریدون هم کاملاً مشهود است ولی هم اکنون نحوه این ارتباط و اقدامات آنها تعیین نیست و باید منتظر نتیجه تحقیقات این پرونده باشیم.

  • فرار یکی از متهمان پرونده

پس از بازداشت دانیال زاده و شروع رسیدگی به پرونده وی و پس از گذشت قریب به 4 ماه از دستگیری وی و برگزاری جلسات بازپرسی و تحقیق تعیین شده است یکی از متهمان کلان این پرونده قضایی که در چرخه فساد دانیال زاده نقش ایفا می نموده به خارج از کشور گریخت.

  • فرار دانیال زاده به بهانه درمان

در ابتدای مهرماه سال جاری بود که خبرهایی درخصوص فراری شدن رسول دانیال زاده از کشور گوش به گوش می شد.

آنالیز ها حکایت از آن داشت دانیال زاده که با قید وثیقه از زندان آزاد شده است به بهانه درمان بیماری اش از کشور خارج شده و بعد از گذشت بیش از سه ماه به کشور باز نگشته است.

همین امر فرار رسول دانیال زاده را قطعی نموده و باعث شد موضوع فرار وی صحت پیدا کند.

  • بازداشت دانیال زاده و بازگشت به ایران

حالا پس از گذشت یک ماه از علنی شدن موضوع فرار دانیال زاده اخباری به گوش می رسد که این فرد در یکی از کشورها شناسایی شده و پس از دستگیری به ایران بازگردانده شده است.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59620

به "دانیال زاده دستگیر و به کشور بازگردانده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانیال زاده دستگیر و به کشور بازگردانده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید