دارکسایدرز 2 به نینتندو سوییچ می آید

به گزارش مجله سرگرمی، شرکت THQ Nordic رسما گفت بازی Darksiders II: Deathinitive Edition در تاریخ 4 مهر برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می گردد.

دارکسایدرز 2 به نینتندو سوییچ می آید

دومین قسمت دارکسایدرز در سال 2012 برای کنسول های ایکس باکس 360، پلی استیشن 3، وی یو و کامیپوترها راهی بازار شد. نسخه Deathinitive Edition - که در سال 2015 برای کنسول های همین نسل و کامپیوترها هم منتشر شده بود - تمامی محتویات پس از عرضه را شامل می گردد و کامل ترین نسخه آن به شمار می رود.

قسمت اول دارکسایدرز در ماه آپریل برای سوییچ منتشر شد. با این حال هنوز هیچ خبری از انتشار Darksiders III روی نینتندو سوییچ به گوش نمی رسد. از آنجایی که تاکنون انتشار دو قسمت اول سری روی نینتندو سوییچ قطعی شده است، می توان عرضه قسمت سوم هم روی این کنسول هیبریدی را محتمل دانست.

با اینکه آمار فروش قسمت سوم به صورت دقیق اعلام نشده، اما THQ Nordic ادعا نموده که بازی برای آن ها سودآور بوده و توانسته انتظارهایشان را برآورده کند.

در حال حاضر سازندگان مشغول کار روی قسمت جدید مجموعه با نام Darksiders Genesis هستند که از نظر گیم پلی و ظاهر، با بقیه بازی های مجموعه تفاوت دارد. دوربین بازی از بالا به پایین است و سازندگان برای ساخت آن از آثاری مثل دیابلو الهام گرفته اند. اما خبر خوب این است که جنسیس توسط خالق اصلی مجموعه، جو مد، ساخته می گردد.

Darksiders Genesis در تاریخ نامشخصی برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، استیدیا و کامپیوترها منتشر خواهد شد.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 36857

به "دارکسایدرز 2 به نینتندو سوییچ می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دارکسایدرز 2 به نینتندو سوییچ می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید