حمیداوی: برای هر فوتبالیستی حضور در مشهد مایه افتخار است، برای جذب بازیکن دنبال اسامی خاص نیستیم

به گزارش مجله سرگرمی، فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهر خودرو اظهار داشت، این باشگاه برای جذب بازیکن جدید دنبال اسامی خاص نیست و نفراتی را به خدمت می گیرند که به تاکتیک ذهنی گل محمدی و کادرش بیایند.

حمیداوی: برای هر فوتبالیستی حضور در مشهد مایه افتخار است، برای جذب بازیکن دنبال اسامی خاص نیستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه شهر خودروی خراسان، فرهاد حمیداوی درباره شرایط تیم شهر خودرو گفت: خدا را شاکریم که برای فصل نوزدهم نیز اتفاقات خوبی در باشگاه شهر خودرو اتفاق افتاده است و علاوه بر جذب چند بازیکن خوب، با آماده سازی مناسب آماده شروع لیگ می شویم.

وی درباره تأخیر اتفاق افتاده در زمان شروع لیگ نوزدهم گفت: ما هم مثل مردم نمی دانیم دقیقاً چه زمانی قرار است قرعه کشی برگزار گردد و لیگ در چه تاریخی شروع می گردد. واقعاً بی اطلاعیم و نمی دانیم مسئولان برگزاری مسابقات چه می خواهند بکنند. برای فوتبال ایران زشت است که تیم های شرکت کننده حتی نمی دانند چه زمانی قرار است نوزدهمین دوره لیگ برتر شروع گردد. امیدواریم به زودی این مشکل هم رفع گردد تا بتوانیم برنامه ریزی مناسبی برای زمان باقیمانده داشته باشیم.

حمیداوی درباره جذب بازیکنی دیگر از استقلال تهران توضیح داد: ما دو هفته بود که با روح الله باقری مذاکره می کردیم. الحمدالله در نهایت این مذاکرات نتیجه داد و قراردادی سه ساله با او بستیم. افتخار ما خدمت به خراسان کبیر و شهر امام رضا (ع) است. فکر می کنم برای هر فوتبالیستی در ایران مایه افتخار است که در مشهد به میدان برود.

وی درباره جذب بازیکن خارجی گفت: تصمیم گیرنده نهایی در این مورد، کادرفنی است. به دنبال اسامی خاص نیستیم و صرفاً برای ما مهم این است که بازیکن به تاکتیک ذهنی گل محمدی و کادرش بیاید. در پست های مختلفی با بازیکنان خارجی مذاکراتی داشته ایم و قطعاً یکی دو بازیکن با نظر کادرفنی جذب خواهند شد.

حمیداوی در رابطه با مکان برگزاری مسابقات شهر خودرو در لیگ برتر نوزدهم یادآور شد: باید از دکتر هاشمی جواهری تشکر کنم که صد درصد با باشگاه شهر خودرو همراه بود و صرفاً با نگاه به دغدغه مردم، تفاهم نامه را امضا کرد تا ما برای میزبانی از رقبا در این استادیوم، مسئله ای نداشته باشیم.

مالک باشگاه شهر خودرو درباره احداث کمپ تمرینی در مجموعه ورزشی ثامن الائمه گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی به خاطر همراهی هایی که با ما داشته است، سپاسگزارم. آن زمین تمرینی که در مجموعه ثامن کلنگش خورد، اسفندماه آماده می گردد و حقیقتاً برای ما خیلی دیر است، اما باز هم ممنونیم که این کار را برای تیم ما انجام دادند.

وی درباره اینکه آیا وعده شهردار مشهد برای در اختیار گذاشتن کمپ تمرینی محقق شده است، اضافه کرد: نباید یاری های شهرداری و شورای شهر را فراموش کنیم، اما واقعیت این است که طی چند ماه گذشته از سوی شهرداری به ما قول در اختیار گذاشتن زمین و ساخت کمپ را دادند، اما هنوز محقق نشده است. نمی دانیم اصلاً این اتفاق خواهد افتاد یا خیر، چرا که خیلی زمان گذشته و دیر شده است. این در شرایطی است که آنها به ما قول داده بودند.

حمیداودی ادامه داد: با شرایط موجود از تمام مسئولان شهری و استانی خواهش می کنیم زمینی را به ما اختصاص دهند تا با بودجه خودمان این کمپ را احداث کنیم و به صورت متمرکز، فضای تمرینی و آموزشگاه داشته باشیم و در نهایت نماینده خوبی برای استان و کشور در مسابقات داخلی و خارجی باشیم.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 33398

به "حمیداوی: برای هر فوتبالیستی حضور در مشهد مایه افتخار است، برای جذب بازیکن دنبال اسامی خاص نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمیداوی: برای هر فوتبالیستی حضور در مشهد مایه افتخار است، برای جذب بازیکن دنبال اسامی خاص نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید