حضور پررنگ بانوان و شهرستانی ها در صد اثر، صد هنرمند بیست و هفتم

به گزارش مجله سرگرمی، بیست و هفتمین رویداد صد اثر، صد هنرمند عصر آدینه 11 مردادماه 98 با نمایش و فروش آثار 226 هنرمند در نگارخانه گلستان شروع به کار می نماید.

حضور پررنگ بانوان و شهرستانی ها در صد اثر، صد هنرمند بیست و هفتم

به گزارش خبرنگاران، لیلی گلستان صد اثر، صد هنرمند سال جاری را جوانانه ترین دوره خواند و گفت: سهم هنرمندان مقیم شهرستان در این دور بیش از همواره است. سال جاری ترجیح دادم اولویت مان آثار کیفی نسل جوان باشد و از پیشکسوتان و هنرمندان شناخته شده کمتر کار پذیرفتم.

مدیر نگارخانه گلستان و طراح رویداد سالانه تابستانی صد اثر، صد هنرمند اضافه کرد: بیست و هفتمین دوره با ارائه آثار 228 هنرمند افتتاح می گردد و این در حالی است که به جهت وسواس و سختگیری زیادی که به خرج دادم، حدود 100 اثر به نمایشگاه راه نیافتند. باید بگویم کیفیت این نمایشگاه خیلی بالاتر از نمایشگاه های پیشین است.

گلستان در عین حال اعلام کرد: با توجه به شرایط خاص مالی ترجیح دادم آثاری که قیمت های بالا دارند در این دوره نباشند اما از آنجا که یکی از شعارهای ما نمایش آثار جوانان کنار پیشکسوتان و بزرگان هنر و تشویق جوانان برای بیشتر دیده شدن آثار آنهاست، آثار شماری از بزرگان را پذیرفته ایم که کارهایی از استادان پرویز کلانتری، محمدابراهیم جعفری، غلامحسین نامی و... از این جمله اند.

به گفته گلستان، در میان هنرمندان جوان تجسمی به شکلی عجیب شمار دختران هنرمند بسیار زیاد است که این آمار خیره کننده خود را در صد اثر، صد هنرمند این دوره نشان خواهد داد. بیست و هفتمین دوره این رویداد تجسمی عصر آدینه 11 مرداد در دروس، خیابان شهید کماسایی، شماره 34 شروع به کار می نماید و تا 30 مرداد ادامه می یابد.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 34232

به "حضور پررنگ بانوان و شهرستانی ها در صد اثر، صد هنرمند بیست و هفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور پررنگ بانوان و شهرستانی ها در صد اثر، صد هنرمند بیست و هفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید