حسینی: مطمئن بودم طلا می گیرم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، کامران حسینی کشتی گیر وزن 80 کیلوگرم ایران که پیروز شد دومین مدال طلای کشتی و سومین مدال طلای کاروان ایران را بدست آورد با اشاره به سطح بالای مسابقات اظهار کرد: با 4 کشتی سخت در فاصله کمتر از دو ساعت می توانستم به فینال این رقابتها راه پیدا کنم که این خیلی سخت و نفس گیر بود.

حسینی: مطمئن بودم طلا می گیرم

وی ادامه داد: با اینکه با آمادگی صد در صد در این دوره از بازیها شرکت نکرده بودم اما مطمئن بودم که به مدال طلا دست می یابم.

حسینی با اشاره به رقبای خود شرح داد: سخت ترین کشتی من مقابل حریف پاکستانی بود که از پیش هم می دانستم مقابل او کار مسئله ای دارم. اما خوشبختانه توانستم از سد این حریف قدرتمند نیز بگذرم و به دیدار نهایی راه پیدا کنم.

وی افزود: برای حضور در این دوره از بازیها حدود 3 ماه در کمپ چمخاله تمرین داشتم و تا پیش از آن اصلا کشتی ساحلی تمرین نکرده بودم. تخصص من در کشتی محلی لوچو است و در اینجا نیز با تجربیاتم از این کشتی به مدل طلا دست یافتم.

حسینی در انتها اعلام کرد :خوشحالم که این مدال طلا را برای کاروان کشور عزیزم بدست آوردم و اطمینان دارم فردا هم کشتی یک طلای دیگر خواهد گرفت.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48825

به "حسینی: مطمئن بودم طلا می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: مطمئن بودم طلا می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید