جوزپه روسی یوونتوس را به زانو درآورد ، بانوی پیر فرصت صعود به رده دوم را از دست داد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: هشتمین هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با شکست سنگین مدافع عنوان قهرمانی در خانه بنفش پوشان فلورانس پیگیری شد.

جوزپه روسی یوونتوس را به زانو درآورد ، بانوی پیر فرصت صعود به رده دوم را از دست داد

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A عصر امروز (یکشنبه) 5 دیدار برگزار گردید که در مهم ترین آنها یوونتوس در خانه فیورنتینا تن به شکست سنگین 4 بر 2 داد.

بانوی پیر در حالی در این بازی تن به شکست داد که نیمه نخست را با پیروزی 2 بر صفر پشت سر گذاشته بود. کارلوس توس در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی گل نخست بازی را برای بانوی پیر به ثمر رساند و 3 دقیقه پس از او پل پوگبا اختلاف را برای راه راه پوشان تورین به 2 گل افزایش داد. یوونتوس با این نتیجه راهی رختکن شد اما در نیمه دوم روند بازی به کلی تغییر کرد و ورق به سود میزبان برگشت.

جوزپه روسی در دقیقه 66 یکی از گل های خورده را جبران کرد. او 10 دقیقه بعد دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را به تساوی کشاند. تنها 2 دقیقه گذشته بود که خواکین سومین گل را برای بنفش پوشان فلورانس به ثمر رساند و آنها را برای اولین بار پیش انداخت. در دقیقه 80 جوزپه روسی عصر رویایی خود را با زدن گل سوم و ثبت نخست هت تریک اش در ترکیب فیورنتینا رویایی تر کرد تا تیمش 15 امتیازی شده و به رده چهارم جدول رده بندی صعود کند.

یوونتوس اما با قبول این شکست سنگین در آستانه دیدار حساس با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، فرصتی صعود به رده دوم جدول، فرصتی که با شکست ناپولی برابر رم به وجود آمده بود را از دست داد و در همان رده سوم باقی ماند.

در دیگر دیدارهای عصر امروز نتایج زیر رقم خورد:

جنوا 2 - کیه وو یک

ورونا 3 - پارما 2

لیورنو یک - سامپدوریا 2

ساسولو 2 - بولونیا یک

در آخرین بازی از هفته هشتم سری A امشب اینتر میهمان تورینو خواهد بود.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41161

به "جوزپه روسی یوونتوس را به زانو درآورد ، بانوی پیر فرصت صعود به رده دوم را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوزپه روسی یوونتوس را به زانو درآورد ، بانوی پیر فرصت صعود به رده دوم را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید