بودجه سال 98 شهرداری قزوین در جلسات تخصصی آنالیز می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، شورای اسلامی شهر قزوین سه شنبه شب در تالار مردم تشکیل جلسه داد تا پس از دریافت لایحه بودجه سال آینده توضیحات شهردار را در مورد ویژگی های این بودجه استماع کند.

بودجه سال 98 شهرداری قزوین در جلسات تخصصی آنالیز می گردد

حکمت الله داودی در این جلسه گفت: با تشکر از شهردار محترم به دلیل تقدیم بموقع لایحه بودجه بزودی به صورت تخصصی همه مفاد آن آنالیز خواهد شد تا اگر تغییراتی لازم داشت انجام گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین توضیح داد: افزایش بودجه عمرانی و کاهش هزینه های جاری از مزایای بودجه سال آینده است و امیدواریم درآمدهای پیش بینی شده نیز محقق گردد.

وی بیان نمود: در مجموع هزینه های جاری و عمرانی شاهد رشد 24 درصدی هستیم

در ادامه مهدی عبدالرزاقی عضو شورا گفت: اگر قرار است پل امام رضا(ع) افتتاح گردد اما به رینگ اصلی وصل نگردد بار ترافیکی کاهش نخواهد یافت.

عبدالرزاقی توضیح داد: اعتبارات سیما و منظر شهری کم دیده شده و باید اصلاح و بیشتر گردد اما امیدواریم انحراف از بودجه نداشته باشیم و بودجه محقق گردد.

منیره قوامی دیگر عضو شورا هم اظهارداشت: کدهای خاص در گذشته محقق نشده است و این که 58 درصد بودجه سال جاری محقق شده است باید پرسید آیا رشد بودجه برای سال آینده قابل قبول است.

وی افزود: از نگاه ویژه به سازمان اتش نشانی تشکر می گردد اما به نظر می رسد رشد 18 درصدی اعتبارات سازمان پسماند جوابگوی نیازها بویژه اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی نباشد.

سعید دقیقی عضو دیگر شورا هم در مورد بدهی 360 میلیارد تومانی شهرداری به بانک عامل اظهارنگرانی کرد و خواهان معین تکلیف آن شد.

علی صفری شهردار در ادامه این جلسه لایحه بودجه 783 میلیارد تومانی سال آینده شهرداری قزوین را تقدیم رئیس شورای اسلامی شهر کرد.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11485

به "بودجه سال 98 شهرداری قزوین در جلسات تخصصی آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه سال 98 شهرداری قزوین در جلسات تخصصی آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید