برگزاری دوره تکمیلی همایش آموزشی فانوس راه (2)

به گزارش مجله سرگرمی، دوره تکمیلی همایش آموزشی فانوس راه (2) اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان گام سوم از دومین دوره این سلسله همایش ها در تاریخ 22 الی 24 آبان ماه در محل دفتر مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار خواهد شد.

برگزاری دوره تکمیلی همایش آموزشی فانوس راه (2)

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دوره تکمیلی همایش آموزشی فانوس راه (2) اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان گام سوم از دومین دوره این سلسله همایش ها در تاریخ 22 الی 24 آبان ماه در محل دفتر مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار خواهد شد.

این اتحادیه در دوسال اخیر با توجه به خلا وجود کنشگر متخصص در این حوزه بارویکرد شبکه سازی و کادر سازی در حوزه زن و خانواده اقدام به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی نموده است. افراد شرکت نماینده در این دوره سرحلقه های کشوری ما در حوزه زن و خانواده محسوب می شوند که به جریان سازی مسائل زن و خانواده در سطح دانشگاه می پردازند.

سرفصل های آموزشی دوره تکمیلی شامل کارگاه تسهیل گری کار های فرهنگی و مشارکتی با حضور سرکار خانم غلام زاده متخصص این حوزه، کارگاه اقدام موثر فرهنگی با حضور خانم دکتر یاوری عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس، رصد مسائل روز حوزه زنان با حضورجناب آقای دکتر کلهر، مدیر کل مطالعات فرهنگی مرکز پژوهش های مجلس می باشند. همچنین از کارگاه های ویژه ای از حضور ادوار خواهران اتحادیه که در این حوزه متخصص هستند استفاده خواهد شد. نیرو های تربیت شده این دوره ها در طی دو سال اخیر فعالیت های مورد توجهی، چون سیر های مطالعاتی، کارگاه های تخصصی و کرسی های آزاد اندیشی و... در سطح دانشگاه ها برگزار می نمایند، و تنها شبکه فعال کنشگران حوزه زنان و خانواده در سطح جنبش دانشجویی کشور را تشکیل می دهد.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59408

به "برگزاری دوره تکمیلی همایش آموزشی فانوس راه (2)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره تکمیلی همایش آموزشی فانوس راه (2)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید