برنامه فرنگی کاران تا رقابت های آسیایی و جهانی

به گزارش مجله سرگرمی، حسام الدین جعفری، سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در تبادل نظر با خبرنگاران با بیان اینکه آخرین اردوی مسافران آسیایی از روز آدینه هفته جاری شروع می گردد، گفت: با توجه به اینکه ترکیب تیم ملی برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا معین شده، مسافران چین پس از اردوی قبلی که چند روزی به مرخصی رفته اند از روز آدینه به خانه کشتی باز می گردند. دیگر دعوت شدگان به اردو هم از روز شنبه هفته آینده به جمع اردونشینان ملحق خواهند شد.

برنامه فرنگی کاران تا رقابت های آسیایی و جهانی

وی توضیح داد: طبق برنامه کادر فنی، آخرین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی تا روز اعزام به چین پیگیری خواهد شد. تمرینات اردوی سرانجامی بیشتر به تمرینات سبک و کم فشار اختصاص دارد که این فشار رفته رفته از اوایل اردو تا سرانجام کاهش خواهد یافت. کادر فنی تلفیقی از جوانان با انگیزه و نفرات باتجربه را برای حضور در قهرمانی آسیا انتخاب نموده که امیدواریم این نفرات بتوانند همچون همواره از مدعیان قهرمانی در قاره کهن باشند.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی به برنامه های کادر فنی پس از حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا نیز اشاره نمود و گفت: بعد از قهرمانی آسیا نوبت به شروع برنامه های فنی فرنگی کاران با هدف تجهیز و آماده سازی تا رقابتهای جهانی می رسد. ما بلافاصله بعد از بازگشت از چین باید استارت برنامه های جدید را بزنیم که خوشبختانه این برنامه ها بطور کامل تدوین شده و آماده اجراست.

جعفری در سرانجام ادامه داد: فرنگی کاران تیم ملی تا رقابتهای جهانی علاوه بر حضور در اردوهای آماده سازی، اعزام به دو تورنمنت بین المللی را هم در دستور کار دارند که این دو میدان تدارکاتی طی تیر و مرداد ماه و پیش از رقابتهای جهانی برگزار خواهد شد. در نظر داریم فرنگی کاران منتخب را در تورنمنت پتلاسینسکی لهستان و سپس جایزه بزرگ اسپانیا محک بزنیم و در نهایت بهترین نفرات را تا شهریور ماه برای حضور در رقابتهای جهانی انتخاب کنیم.

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا به توضیح زیر است:

55 کیلوگرم: رضا خدری

60 کیلوگرم: مهرداد مردانی یا شیرزاد بهشتی طلا

63 کیلوگرم: سامان عبدولی

67 کیلوگرم: حامد تاب

72 کیلوگرم: محمدرضا گرایی

77 کیلوگرم: محمدعلی گرایی

82 کیلوگرم: سعید عبدولی

87 کیلوگرم: حسین نوری

97 کیلوگرم: مهدی علیاری

130 کیلوگرم: امیر قاسمی منجزی

بنا بر اعلام حسام الدین جعفری در صورتی که مشکل خروجی مهرداد مردانی تا زمان اعزام به این مسابقات حل نگردد، شیرزاد بهشتی طلا جایگزین وی خواهد شد.

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در روزهای 7 و 8 اردیبهشت ماه در شهر شی آن چین برگزار می گردد.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18709

به "برنامه فرنگی کاران تا رقابت های آسیایی و جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه فرنگی کاران تا رقابت های آسیایی و جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید