بازدید هیئت مالی کره جنوبی از موزه تجارت و دریانوردی بوشهر

به گزارش مجله سرگرمی، هیئت مالی کره جنوبی در راستای سرمایه گذاری در استان بوشهر از موزه تجارت و دریانوردی بوشهر دیدن کردند.

بازدید هیئت مالی کره جنوبی از موزه تجارت و دریانوردی بوشهر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، قاسم خواجه سرپرست معاونت سرمایه گذاری و گردشگری این اداره کل با اعلام این خبر گفت: این هیئت که برای انعقاد تفاهم نامه مالی و در زمینه هایی چون نفت و گاز، گردشگری و قطار بین شهری به بوشهر سفر نموده اند در بازدید خود از بندر بوشهر از جاذبه های تاریخی و گردشگری شهر بوشهر و موزه تجارت و دریانوردی این بندر نیز دیدن کردند.

او گفت: اهداف سرمایه گذاری این هیئت کره ای علاوه بر همکاری و انعقاد تفاهم نامه مالی و معدنی بستر سازی و ایجاد زمینه ای برای توسعه گردشگری دریایی در بندر بوشهر است.

او با اشاره به پیشینه تاریخی بندر بوشهر اضافه نمود: بندر بوشهر با برخورداری از پیشینه تاریخی درخشان و به عنوان بندری راهبردی در سیاست های مالی ایران در خلیج فارس ظرفیت تبدیل شدن به یکی از مهمترین قطب های گردشگری ایران و خلیج فارس به ویژه در امر گردشگری دریایی را داراست.

او ادامه داد: به منظور دست یابی به این اهداف شناسایی و تقویت زیر ساخت های گردشگری در کنار تعامل با سرمایه گذاران و شرکت های خارجی از اولویت های اداره کل میراث فرهنگی بوشهر است.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38449

به "بازدید هیئت مالی کره جنوبی از موزه تجارت و دریانوردی بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید هیئت مالی کره جنوبی از موزه تجارت و دریانوردی بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید