امامی: حرف هایی که در خصوص سهمیه نگرفتن ما می گفتند را می شنیدم، فقط به موفقیت فکر می کردم

به گزارش مجله سرگرمی، مدعی وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد تاکید نمود: به حرف هایی که در خصوص کسب سهمیه در دو وزن 65 و 74 کیلوگرم گفته می شد، کاری نداشته و فقط به موفقیت در آلماتی فکر می نموده است.

امامی: حرف هایی که در خصوص سهمیه نگرفتن ما می گفتند را می شنیدم، فقط به موفقیت فکر می کردم

یونس امامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص رقابت های گزینشی المپیک که در آن پیروز به کسب سهمیه شد، گفت: خدا را شکر فشار آنچنانی به من وارد نشد و توانستم مبارزه های خوبی داشته باشم.

وی در رابطه با اینکه خیلی ها پیش از اعزام تیم به آلماتی شانس زیادی برای او و نماینده 65 کیلوگرم در راه کسب سهمیه المپیک قائل نبودند، توضیح داد: من هم این حرف ها را شنیده بودم اما به هیچ حرفی کاری نداشتم. تمام تمرکزم روی کار خودم بود. تمام کوششم را کردم که سهمیه بگیرم، خدا را شکر که سهمیه را گرفتم.

امامی با تاکید بر اینکه بعد از مسابقات انتخابی دنیای بلگراد - که البته به خاطر کرونا لغو و به جام دنیای تبدیل شد - تمام تمرکزش روی وزن 74 کیلو بوده، گفت: بعد از اینکه از نورسلطان برگشتیم، قرار شد به وزن بالاتر بروم، اما المپیک که به تعویق افتاد و دوباره صحبت از برگزاری مسابقه دنیای بود، من در انتخابی تیم ملی برای این رقابت ها در 70 کیلو کشتی گرفتم که این رقابت ها هم لغو شد و از همان وقت دیگر تمام فکرم معطوف به 74 کیلوگرم شد.

دارنده مدال برنز دنیا در سال 2019 تاکید نمود: هر تصمیمی که کادرفنی بگیرد، تابع هستم. تمام کوششم را برای المپیک می کنم اما پیش از آن باید ابتدا برای عضویت در تیم المپیک کوشش کنم.

یونس امامی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از کسب سهمیه مورد قدردانی ورزش شهریار قرار گرفته؟ گفت: پاداش که هیچ، حتی تماسی هم نگرفتند. فقط در بازگشتم از آلماتی، دوستانم بنری آماده نموده بودند.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 143972

به "امامی: حرف هایی که در خصوص سهمیه نگرفتن ما می گفتند را می شنیدم، فقط به موفقیت فکر می کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امامی: حرف هایی که در خصوص سهمیه نگرفتن ما می گفتند را می شنیدم، فقط به موفقیت فکر می کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید