افزایش تخفیف ها برای مسافران احراز هویت شده

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش تخفیف ها برای مسافران احراز هویت شده خبر داد.

افزایش تخفیف ها برای مسافران احراز هویت شده

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، فرنوش نوبخت گفت: برای اولین بار در متروی تهران و حومه به مسافران احراز هویت شده که بیش از 200 سفر در سال انجام دهند از 3 درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف های داده شده، بهره مند می شوند و عنوان مسافران نقره ای را دریافت می کنند.

وی همچنین افزود: مسافرانی که بیش از 300 سفر در سال را انجام دهند نیز 5 درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف ها به آن ها ارائه می شود و به عنوان مسافران طلایی شناخته می شوند.

نوبخت گفت: برای تشویق مسافران جهت استفاده از کارت بلیت های مبلغ دار نیز حداکثر 20 درصد تخفیف نسبت به بلیت های تک سفره ارائه می شود و متناسب با مسافت طی شده و مسافرت در مناطق زوج و فرد و آلودگی هوا نیز تخفیف هایی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: افراد در هنگام استفاده از بلیت مبلغ دار نسبت به بلیت تک سفره در خط فرودگاه امام خمینی (ره) از 5 درصد تخفیف و مسافران هشتگرد از 10 درصد تخفیف بهره مند می شوند.

نوبخت ادامه داد: همچنین به استفاده کنندگان از مترو در محدوده طرح ترافیک ده درصد تخفیف و در محدوده طرح آلودگی هوا پنج درصد تخفیف داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: مسافرانی که برای احراز هویت خود اقدام کنند، می توانند دو درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف های اعمال شده بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، نوبخت گفت: تخفیف های مربوط به اقشار خاص نیز همانند سنوات گذشته اعمال می شود و مسافران شهر زیرزمینی می توانند جهت خرید و اطلاعات بیشتر در خصوص کارت بلیت به سایت etiket.tehran.ir مراجعه کنند.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 142763

به "افزایش تخفیف ها برای مسافران احراز هویت شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تخفیف ها برای مسافران احراز هویت شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید