اعزام کاروان امید و نشاط برای تجهیز خانه های ورزش روستایی فارس

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/فارس کاروان ورزش روستایی تحت عنوان طرح یاریگران ورزشی با هدف تجهیز 19 خانه ورزش روستایی به 15 شهرستان فارس اعزام شدند.

اعزام کاروان امید و نشاط برای تجهیز خانه های ورزش روستایی فارس

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس شنبه دوم اسفند در آیین اعزام کاروان ورزش روستایی به خبرنگاران گفت: هر کجا ورزش و نشاط نباشد، اعتیاد حاضر می گردد.

سلیمان کرمی با اضافه نمود: توجه به ورزش برای رسیدن به نشاط و تندرستی و فعالیت در اوقات فراغت از اهمیت بالایی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی برخوردار است.

او اعلام نمود: خانه های ورزش روستایی به عنوان طرحی نو در ترویج ورزش و ایجاد نشاط و شادابی در میان روستاییان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش بسزایی دارد و از ورود اعتیاد به این بخش از جامعه جلوگیری می نماید.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: غنی سازی اوقات فراغت، استعدادیابی، رشد و شکوفایی ورزشکاران جوان روستا و معرفی آن ها به تیم های حرفه ای و ورزش قهرمانی بعضی از مزیت ها و اهداف احداث خانه های ورزش روستایی به شمار می رود.

کرمی با بیان اینکه ورزش جلوی آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان ها را می گیرد، گفت: همراهی بیش از پیش خیران و کوشش آنها برای توسعه زیرساخت ها و فعالیت های ورزشی به ویژه در نقاط محروم و روستایی به ایجاد نشاط و شادابی در جامعه منتج می گردد و باقیات و صالحاتی برای خیران خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران، این تجهیزات که شامل میز تنیس روی میز، میز فوتبال دستی، میز شطرنج، تخته دارت، تشک ورزشی، توپ و تور والیبال، طناب ورزشی و... برای 19 روستا در شهرستان های اوز، بیضا، مهر، فیروزآباد، شیراز، زرقان، مرودشت، سروستان، لارستان، ارسنجان، زرین دشت، اقلید، ممسنی، فسا و کازرون در راستای تفاهم نامه و با مشارکت اعتباری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و اداره کل ورزش و جوانان تهیه و تحویل دهیاران شد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 132947

به "اعزام کاروان امید و نشاط برای تجهیز خانه های ورزش روستایی فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام کاروان امید و نشاط برای تجهیز خانه های ورزش روستایی فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید