آشوبی: دیدار با سایپا برای تیم ما مفید بود، امکانات مان صفر است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، شاگردان علی دایی که در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر برابر استقلال خوزستان به تساوی یک به یک دست یافته بودند، امروز شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم دسته سومی آرش ری رفتند که راهنمایی آن برعهده فرزاد آشوبی بازیکن پیشین استقلال، پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران است. سایپا این دیدار با 5 گل به سود خود پایان داد.

آشوبی: دیدار با سایپا برای تیم ما مفید بود، امکانات مان صفر است

آشوبی که تیمش در رقابتهای لیگ دسته سوم شرایط خوبی ندارد در این مورد به خبرنگاران گفت: هرچند کوشش نموده ایم نتایج خوبی در لیگ بگیریم اما متاسفانه امکانات مان در حد صفر است و صرفا به خاطر رفاقتی که با مدیر تیم داشتم مسئولیت قبول کردم.

وی ادامه داد: با همین بضاعتی که داشتیم کوشش کردیم نتایج خوبی بگیریم اما به هر حال برای موفقیت یک تیم ابزارهایی احتیاج است که ما هیچکدام را در اختیار نداشتیم.

بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال در مورد اینکه با این امکانات چطور راضی شدید راهنمایی این تیم را برعهده بگیرید گفت: برای من تجربه خیلی خوبی است که کارم را در مربیگری آغاز کردم. تجربه بالایی کسب کردم و سختی زیادی هم کشیدم که می تواند در آینده یاری زیادی به من داشته باشد.

آشوبی در مورد بازی با سایپا هم گفت: برگزاری این دیدارها به بازیکنان ما که جوان و کم تجربه هستند یاری می نماید که اعتماد به نفس شان بالا برود و پخته تر شوند. البته با تیم های دسته اول و لیگ برتر بازهم بازی خواهیم کرد تا شرایط مان بهتر گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7385

به "آشوبی: دیدار با سایپا برای تیم ما مفید بود، امکانات مان صفر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشوبی: دیدار با سایپا برای تیم ما مفید بود، امکانات مان صفر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید